نمایندگی لنوو در تبریز

نمایندگی لنوو در تبریز

نمایندگی لنوو در تبریز

مقر اصلی و دفتر مرکزی برند لنوو در کشور چین و شهر پکن قرار دارد. با اینحال لنوو دارای دفاتر متعددی در هنگ کنگ، ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای جهان است. لنوو در سالهای اخیر همواره جزو سه رتبه اول فروش لب تاپ و کامپیوترهای شخصی در جهان بوده است. رقبای اصلی لنوو اچ پی، دل و ایسر هستند. در ایران نیز لنوو طرفداران زیادی دارد. عملکرد مطلوب و تنوع در مدل درکنار قیمت مناسب برند لنوو در برابر سایر برندهای ژاپنی و اروپایی موجب فروش بالای آن شده است. نمایندگی لنوو در تبریز با هدف عرضه خدمات فروش و خدمات پس از فروش تخصصی برند لنوو در شهر تبریز شروع بکار نموده است.

 

ساکنین شهر تبریز و شهرهای اطراف در آذربایجان شرقی و غربی می توانند از خدمات تخصصی و حرفه ای لنوو برخوردار شوند. نمایندگی لنوو در تبریز انواع محصولات لنوو را عرضه نموده و مسئولیت تعمیر و خدمات پس از فروش لنوو را نیز بر عهده دارد. بدین ترتیب نیازی به مراجعه به تهران و سایر شهرهای دیگر برای دریافت خدمات حرفه ای لنوو ندارید. از طرفی با وجود نمایندگی لنوو تبریز مشتریان از مراجعه به مراکز متفرقه و غیر مجاز بی نیاز شده و بدون نگرانی می توانند تعمیر محصولات لنوو را به آن بسپارند.

نمایندگی لنوو در تبریز
نمایندگی لنوو  تبریز

معرفی نمایندگی لنوو در تبریز

نمایندگی لنوو در تبریز مرکز عرضه خدمات فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات است. اگر بدنبال یک لب تاپ حرفه ای و مناسب برای کار می گردید، اگر به فکر خرید تبلت برای خود و یا فرزندانتان هستید و یا چنانچه انواع لوازم جانبی کامپیوتر را نیاز دارید، بهترین محل برای خرید محصولات اورجینال و با کیفیت، نمایندگی لنوو تبریز است. نمایندگی لنوو  انواع محصولات لنوو را با گارانتی و کیفیت اصلی به مشتریان عرضه می کند. کلیه محصولات از گارانتی شرکتی بهره مند هستند، لذا چنانچه در طول مدت گارانتی دستگاه خریداری شده دچار عیب و نقص گردد مشمول شرایط گارانتی خواهد شد.

البته برای برخورداری از شرایط گارانتی باید شرایط نگهداری و مراقبت مناسب از دستگاه را رعایت کنید. مشتریانی که اقدام به خرید لب تاپ و یا تبلت می کنند می توانند پس از خرید از خدمات تیم فروش جهت نصب نرم افزارهای مورد نیاز خود بر روی دستگاه بهره مند شوند. نمایندگی لنوو  علاوه بر فروش انواع محصولات لنوو، دارای مرکز تعمیرات تخصصی و حرفه ای لنوو نیز است. در این مرکز تعمیرات انواع محصولات لنوو انجام می گیرد. کارشناسان تعمیرات نمایندگی جزو برترین تکنسین ها هستند و انواع دوره ها و آموزش های لازم را با موفقیت گذرانده اند. در خصوص خدمات پس از فروش و خدمات تعمیرات نمایندگی لنوو  در ادامه به آن پرداخته می شود.

فروش انواع لب تاپ لنوو در تبریز
فروش انواع لب تاپ لنوو 

خدمات تخصصی لنوو در نمایندگی لنوو در تبریز

نمایندگی لنوو در تبریز مرکز خدمات تخصصی و تعمیرات محصولات لنوو در استان شناخته می شود. اگر از مشتریان لنوو هستید که یکی از محصولات آنرا استفاده می کنید. در صورت نیاز به تعمیرات دستگاه به نمایندگی مراجعه کنید. تعمیرکاران مرکز به خوبی با فناوری دستگاه های لنوو آشنایی داشته. و دوره های متعدد عیب یابی و تعمیر انواع محصولات را آموزش دیده اند. عب یابی در کمترین زمان ممکن. و تشخیص بهترین راه حل برای رفع مشکل توسط تیم خدمات پس از فروش در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. مشتریانی هستند که به مراکز متفرقه و غیر تخصصی مراجعه نموده و روزها بابت تشخیص عیب دستگاه خود معطل شده اند. این افراد در نهایت هزینه بالایی برای تعمیر پرداخته و نتیجه مطلوب را نیز بدست نمی آورند.

نمایندگی لنوو در تبریز با انواع دستگاه های مدرن و مجهز و افراد متخصص به رفع عیوب دستگاه می پردازد. از طرفی در صورت نیاز به تعویض قطعه، انواع قطعات شرکتی و با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف برخی مراکز که انواع قطعات بی کیفیت را از بازار تهیه نموده. و هزینه های گزافی برای آن پرداخت می کنند، این مرکز انواع قطعات اصلی را با هزینه مناسب تهیه و در اختیار مشتریان قرار می دهد. کلیه دستگاه های تعمیر شده دارای خدمات گارانتی تعمیر هستند. از طرفی در صورت نیاز به تعویض قطعه، قبل از اقدام با مشتری در خصوص هزینه آن هماهنگ می شود. بدین صورت کلیه خدمات بطور حرفه ای و تخصصی در نمایندگی لنوو  انجام می پذیرد.

فروش انواع تبلت لنوو در نمایندگی لنوو تبریز
فروش انواع تبلت لنوو در نمایندگی لنوو 

تعمیر انواع محصولات لنوو در نمایندگی لنوو در تبریز

یکی از خدمات اصلی نمایندگی لنوو در تبریز انجام تعمیرات تخصصی بر روی تمام انواع محصولات لنوو است. انواع لب تاپ، تبلت، کامپیوترهای خانگی و لوازم جانبی آن در این مرکز تعمیر می شود. تعمیر دستگاه ها و خدمات پس از فروش در اسرع وقت و با کمترین هزینه ممکن انجام می شود. بطور معمول در صورت نیاز مشتریان قبل از هر گونه اقدام و پس از عیب یابی دستگاه. لیست هزینه ها و اقدامات قابل انجام به مشتری اعلام می شود تا در صورت تایید عملیات تعمیر بر روی دستگاه صورت پذیرد.

چنانچه محصول خریداری شده در طول مدت گارانتی دچار عیب و نقص شود. ابتدا دستگاه توسط تیم خدمات پس از فروش مورد بررسی قرار می گیرد. چنانچه عیب مربوط به دستگاه بوده و اشکال فنی محسوب شود. کلیه تعمیرات و تعویض قطعات در صورت نیاز مشمول گارانتی خواهد بود. با اینحال طبق شرایط گارانتی در صورت بروز عیب بر اثر سهل انگاری و استفاده نامناسب، شرایط گارانتی اجرا نمی شود. نمایندگی لنوو  با پوشش گسترده قطعات مصرفی مورد نیاز و خدمات حرفه ای سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان را دارد.

خدمات خصصی لنوو در تبریز
خدمات خصصی لنوو 

نمایندگی لنوو تبریز ایران پاناسونیک

این شرکت نمایندگی رسمی برندهای پاناسونیک، سونی، اچ پی، لنوو و ایسوس در ایران است. این مرکز با دارا بودن نمایندگی متعدد در تهران و سایر شهرهای ایران خدمات تخصصی به مشتریان عرضه می کند. نمایندگی لنوو یکی از مراکز تخصصی عرضه خدمات لنوو در تبریز است. در این مرکز فروش محصولات لنوو و عرضه انواع خدمات تعمیرات و خدمات پس از فروش صورت می گیرد. برای اطلاع از آدرس، ساعات کاری، شماره های تماس و لیست خدمات قابل عرضه به وب سایت لنوو تهران رجوع کنید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های تماس نمایندگی لنوو  اقدام نمائید.    

44 thoughts on “نمایندگی لنوو در تبریز

  • By eesa golchin - Reply

    ببخشید میخواستم بدونم کارت گرافیک لپتاپ lenovo l340
    Desktop-223N8E8 میشه ارتقا داد !؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خیر

  • By Reza - Reply

    سلام خسته نباشید
    چرا من هرچقدر ک تلاش میکنم ویندوز رو نمیتونم نصب کنم کلا کارت گرافیک رو ک نصب میکنم دستگاه هنگ‌میکنه
    قبلا هن دیندوز ۱۰نصب بود ولی خواستم عوض کنم هرچقدر تلاش کردم نشد میشه بفرمایید چیکار کنم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما احتمالا گرافیک لپ تاپتون به مشکل خورده و باید مین برد دستگاهتون تعویض بشه

  • By محمد - Reply

    سلام خسته نباشید، میشه آدرسشون رو بفرمایید برای تعمیر هندزفری HE05 توی تبریز

  • By اصغر - Reply

    سلام ببخشید من لب تاب لنوو خرید و رم خیلی پایینه ۴ هستش اگه بخوام یه رم ۸ بندازم گارانتیش تموم می شه؟یا اگه ببرم نمایندگیش خودش رم وتعویض کنه گارنتیش می مونه؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما اگر دستگاه گارانتی داره باید ببرید گارانتیش براتون رم را تعویض کنند

  • By ثمین نوبری - Reply

    سلام من لنوو ideapad 500 دارم‌.دستگاهم کاملا بدون ایراد بود اما میخواستم ریستارت کنم بعد نصب آنتی ویروس که خاموش شد دیگه کلا روشن نشد‌.باطری و شارژرم هردو سالمن‌‌.موقع فشار دادن دکمه پاور اصلا روشن نمیشه چراغش.ممکنه مشکلش خیلی حاد باشع؟حدود ۵ ۶ ساعتی بود روشن بود استفاده میکزدم ازش ولی داغ نکرده بود.مشکلش چی میتونه باشه؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما، تا دستگاه دیده نشه نمیشه تشخیص داد باید دستگاه را ارسال بفرمایید چک بشه

  • By آتیلا کریمی - Reply

    سلام
    من یک هدفون بیسیم خریدم و بعد چند ماه حواسم نبود و تو جیب لباسم انداختم لباس شویی الان هم قاب هدفون کار میکنه ولی خودش نه
    میشه رهنمایی کنید که درست میشه یا نه
    یا آدرس بدین ما بیاریم براتون تا درستش کنین

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام با شمارهای شرکت تماس بفرمایید راهنماییتون میکنند

  • By هانیه - Reply

    سلام وقتتون بخیر من لپتاپ لنوو کور ای ۳ با هارد hddخریدم ۵ روزه هاردش صدا میده و فروشنده میگه عادیه صداش به خاطر نوع هاردشه این عادیه؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      خیر نباید صدای غیر عادی داشته باشه احتمال داره بعد از مدتی به مشکل بخورید

  • By bita - Reply

    سلام من قسمتی از صفحه لبتاپم انگار ک ضربه خورده نمیدونم ولی یه قسمت اون مشکی شده بود بعد ها اون رفع شد و ب حالت اولش برگشت
    ولی الان دوباره بازم یه قسمت دیه اندازه دوسانت دایره ای مشکی شدن مشکلش چیه ؟درست میشه ؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام باید ارسال بفرمایید چک بشه

  • By hawdi - Reply

    سلام روزتون بخیر
    میخواستم بدونم میشه کارت گرافیک lenovo ideapad330 DESKTOP-UH69LBT رو ارتقا داد؟
    کارت گرافیکم هم AMD radeon R4 هست
    ممنون میشم اگه جواب بدین

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام نه متاسفانه

  • By مهدی رضاپور - Reply

    سلام وقتتون بخیر.
    من لپ تاپم یهو خاموش شد و بیرون دادم که تعمیرش کنند ولی الان بعد تعمیر وقتی باتری را در میارن روشن میشه و کار میکنه ولی وقای باتری در مدار قرار بگیره روشن میشه و زود خاموش میشه.باتری هم تازه خریدم.
    لطفا راهنمایی کنید که مشکل از چیه؟
    حتی آی سی سوخته هم تغییر دادن ولی بازم وقتی باتری باشه کار نمیکنه.
    مدل:
    Lenovo Idepad 510 15LSK i5

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام احتمالا باتریتون خراب هستش تعویض کنید و تستش بفرمایید

  • By علی - Reply

    سلام خسته نباشید من تبلتی دارم لنوو هستش مدلش ۶۰۰۴۷
    رفتم یه جایی گفت هاردش سوخته
    هزینه تعویض هارد این تبلت من چقدر میشه ؟
    ممنونم از شما‌

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام بردش کامل باید تعویض بشه

  • By Naser - Reply

    سلام.
    لپتاپ من ideapad340 هستش.
    به یکی از دوستان قرض داده بودم.حین آپدیت ویندوز به خاطر دیر ری استارت کردنش. با سوزن خواسته ریست کنه و کلا دکمه novo یا همون ریکاوری رو از جا کنده بود.من دکمه رو رو مدار لحیم کاری کردم الان وقتی پاور رو میزنم چراغ پاور و هارد مرتبا حدود پنج ثانیه روشن میشه و دوباره خاموش میشه و سیستم اصلا کار نمیکنه.

    • By سهیل مهدی زاده -

      با عرض سلام ارسال بفرمایید تا دستگاه کاملا چک بشه

  • By نسرین - Reply

    سلام
    من لب تابم رو یک هفته پیش خریدم و دیروز توش پسرم متوجه نشده اب ریخته من یک ساعت بعد متوجه شدم بلافاصله پاکش کردم و یک لحظه موقع پاک کردن روشن شد و بعددخاموش،شد الان من چه کنم آیا گارانتی شاملش میشه و آیا نمایندگی در سراب داره ؟آیا هزینه داره ؟ایا گارانتی
    شاملش میشه؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام معمولا آب خوردگی جزو گارانتی نیست ولی برای اطلاع از شرایط گارانتیش یاید با شرکتی که گارانتیش برای اونجاست تماس بگیرید

  • By سعید - Reply

    سلام و عرض ادب
    من یه لپ تاپ لنوو خریدم . این دستگاه در حالت خاموشی باتریش صفر میشه البته نه سریع و حدود ۱-۲ هفته طول میکشه . تنظیمات پاورش هم تو شات داون کامل هستش ویندوز هم ۱۱ اورجینال روش هست
    میخواستم بدونم این ایراد محسوب میشه یا عادی هستش .
    اگر ایراد داره تو تبریز باید کجا ببرمش
    ممنون از راهنماییتون

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام در حدود ۲ هفته طبیعی هستش

  • By خسروی - Reply

    سلام
    من لپ تاپ لنوو مدل think pad دارم، موقع روشن کردن یه صفحه ای میاد در مورد boot manager و بالا نمیاد به یکی نشون دادیم گفت هاردشو نمیخونه ضربه خورده ، در حالی که هیچ ضربه ای بهش وارد نشده
    چیکارش کنم بنظرتون
    میشه راهنمایی کنید

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما باید لپ تاپ را ارسال بفرمایید چک بشه تا بشه نظر داد

  • By امیر - Reply

    سلام خسته نباشین من لپتاپم تا ۱۴۰۵ گارانتی داره و میخوام رمش رو اپگرید کنم سوال بنده اینه برای اپگرید باید به نمایندگی لنوو ببرم یا جایی که لپتاپ رو خریدم؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام باید به گارانتیش مراجعه فرمایید

  • By سجاد - Reply

    با سلام و خسته نباشید .
    لپ تاب منو لنوو z510 هستش بعد من یه دونه هارد ssd انداختم روش و رم رو از ۶ به ۱۲ ارتقا دادم حالا بعد ارتقا تو شارژ که باهاش کار میکنم خود به خود خاموش میشه
    لطفا راهنمایی کنین

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام دستگاه شما تا دیده نشه نمیشه تشخیص درست داد ولی احتمال خراب بودن گرافیک دستگاهتون هستش

  • By امیر - Reply

    سلام آدرس این نمایندگی تعمیر تبریز کجاست

  • By امیر - Reply

    سلام
    لپ تاپ من legion 5 هستش
    وقتی که باهاش کار میکردم یهو خاموش شد و دیگه هر کاری کردم روشن نشد
    با فلش از اول ویندوز بهش زدم و وقتی هم که خواستم کارت گرافیک رو نصب کنم بلو اسکرین نشون میده و نصب نمیشه
    البته کار میکنه هاا ولی کارت گرافیک رو کلا نشون نمیده رو سیستم ۱۰۷۵۰h 16gbram 1660tigraphic هستش
    میخواستم بدونم چیه مشکلش راه حلی داره
    میشه تعمیر بشه
    و اینکه تو تبریز نمایندگی دارین؟ چه طوری میتونم
    لپ تاپ رو بیارم ؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام خدمت شما مشکل لپ تاپ شما همان کارت گرافیک دوم دستگاه هستش و قابل تعمیر نیست و مین برد لپ تاپ باید کامل عوض بشه و فعلا موجود نیست برای ماهای آینده پیگیری بفرمایید شاید موجود بشه

  • By انزابی - Reply

    سلام
    من لپ تاپ lenovo ip3 15itl6 خریدم متاسفانه از روی فلش بوتیبل یا دی وی رایتر اکسترنال نمیتونم ویندوز نصب کنم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام، مشکل نصب ویندوز از روی فلش بوتیبل یا دی وی رایتر اکسترنال می‌تواند به دلایل مختلفی باشد. این مراحل را دنبال کنید تا مشکل شما را حل کنید:

      تهیه یک فلش بوتیبل جدید: اگر فلش بوتیبل فعلی مشکل دارد، یک فلش جدید با استفاده از یک کامپیوتر دیگر تهیه کنید. از وب‌سایت رسمی مایکروسافت (Microsoft) ابزار Media Creation Tool را دانلود کرده و از آن استفاده کنید تا یک فلش بوتیبل با ویندوز مناسب برای نصب ایجاد کنید.

      تنظیمات بایوس (BIOS/UEFI): مطمئن شوید که در تنظیمات بایوس (یا UEFI)، گزینه‌های Secure Boot و Fast Boot غیرفعال باشند. این امکان را فراهم می‌کند که از روی فلش بوت کنید.

      راه‌اندازی از فلش بوتیبل: لپتاپ را خاموش کنید و سپس دکمه‌ای را که برای ورود به بایوس (یا UEFI) تعیین شده است (معمولاً F2 یا Delete) فشار دهید. سپس در بخش Boot Options یا Boot Order گزینه‌ای مربوط به فلش درست را انتخاب کنید و اولین دستگاه برای بوت را به فلش تنظیم کنید.

      فرمت مناسب برای فلش: مطمئن شوید که فلش به صورت ntfs فرمت شده باشد. برای اطمینان از این موضوع، می‌توانید از نرم‌افزاری مثل Rufus استفاده کنید تا فلش را به درستی فرمت کنید و فایل‌های نصب ویندوز را بر روی آن کپی کنید.

      اگر با انجام این مراحل مشکل شما حل نشد، ممکن است مشکل سخت‌افزاری در لپتاپ شما وجود داشته باشد و باید به تعمیرگاه مراجعه کنید.

  • By رحیم رحیم زاده - Reply

    سلام
    لپ تاپ لنوو ان ۲۲ (N22) به تعویض کی بورد نیاز دارد. لطفا بفرمایید این قطعه موجود می باشد؟
    با اشکر
    رحیم زاده

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام، متاسفانه در حال حاضر موجود نیست

  • By ساسان - Reply

    با سلام
    lcd لپتاب ideapad gaming3 موجود هست و قیتش چند هست؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ،بله موجود هستش برای درایفت قیمت با شماره های داخل سایت تماس بفرمایید

  • By Ali - Reply

    سلام خسته نباشید.
    میخواستم بدونم تاچ و ال سیدی
    تبلت مدل TB x304x
    موجود دارین؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ، برای دریافت موجودی با شماره های شرکت تماس بفرمایید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>