نمایندگی فروش لنوو

نمایندگی فروش لنوو

نمایندگی فروش لنوو

نمایندگی فروش لنوو در زمینه ارائه خدمات فروش از جمله مشاوره، ثبت سفارش، عقد قراردادهای کاری و از این قبیل فعالیت دارد. نمایندگی فروش لنوو می توانید به دو صورت عمده و تکی محصولات مورد نظر خود را از این برند خریداری کنید. از طریق این نمایندگی تمامی محصولاتی اعم از لپ تاپ، تبلت، ال این وان و… به فروش میرسند.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با وظایف و ویژگیهای نمایندگی فروش لنوو آشنا شوید.

 

وظیفه نمایندگی فروش:

نمایندگی فروش لنوو

نمایندگی فروش لنوو

به طور کلی نمایندگی فروش لپ تاپ لنوو وظایف مختلفی را برعهده دارد. واحدی وظیفه عقد قراردادهای کاری با شرکتها و فروشندگان به صورت عمده را برعهده دارد. وظیفه مشاوره پیش از خرید برای متقاضیان را بر عهده داشته و به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. همچنین بخشی از این نمایندگی پاسخگویی سوالاتی در رابطه با با گارانتی و تضمین کیفیت محصولات است. در نهایت واحد خاصی هم برای ثبت سفارش و خرید مستقیم مشتریان مشغول به فعالیت است.

به طور کلی تمامی امور مربوط به فروش محصولات تحت برند لنوو توسط بخش فروش نمایندگی انجام می‌شوند.

 

ویژگی نمایندگی فروش:

مراجعه و خرید از نمایندگی فروش لنوو مزیت و ویژگی های متعددی دارد که در ادامه با برخی از آنها آشنا می شویم.

 

تضمین کیفیت و گارانتی:

نمایندگی فروش لنوو

نمایندگی فروش لنوو

کیفیت و گارانتی یکی از مهمترین ویژگی ها و مزیت های نمایندگی فروش لنوو است. این نمایندگی به منظور بهبود و ارتقای سطح کیفی خدمات مربوط به فروش محصولات، تمامی دستگاه های هوشمند تولید برند لنوو را با ضمانت نامه های معتبر و گارانتی مدت داره این برند به فروش می رساند.

در نتیجه اصل و اورجینال بودن تمام محصولات مشخص است و دارای ضمانت نامه کتبی از این برند هستند.

همچنین تمامی محصولات شرکت لنوو دارای گارانتی مدت داری هستند. که بر اساس آن در صورت خرابی و بروز برخی مشکلات، دستگاه به طور رایگان توسط ماهر تعمیرات نمایندگی عیب یابی و تعمیر خواهد شد.

به صورت کلی، می توانید با اطمینان کامل و خیالی راحت خرید مطمئن و تضمین شده را داشته باشید.

 

قیمت مناسب:

تمامی محصولات برند لنوو مانند لپ تاپ، تبلت لنوو، ال این وان و… دارای تعرفه قیمتی مناسب و معقولی هستند. نمایندگی فروش لنوو به دلیل اینکه به صورت مستقیم از سوی شرکت اصلی این برند تامین می شود. تمامی محصولات خود را با قیمتی پایین تر از تعرفه فروشگاه های فرعی به فروش می رسانند.

شما می توانید از طریق این نمایندگی فروش خریدی بی واسطه و با قیمتی مناسب داشته باشید .و همچنین در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

لنوو مفتخر است تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در اختیار کاربران قرار دارد.

 

مشاوره رایگان فروش:

نمایندگی فروش لنوو

نمایندگی فروش لنوو

به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات فروش و همچنین اطمینان و رضایت هر چه بیشتر شما عزیزان. نمایندگی فروش لنوو مشاوره تخصصی رایگان را پیش از خرید محصول به شما می دهد. این مشاوره به جهت سنجش سطح نیاز و بررسی خواسته های شما است. تا مشاوران بتوانند بهترین گزینه ها را به شما معرفی کنند.

ممکن است شما به یک لپ تاپ لنوو برای فعالیت‌های روزانه و معمول خود نیاز داشته باشید. یا ممکن است شما از کاربران حرفه‌ای باشید و توقعتان از لپ تاپ خریداری شده پردازش قوی نرم‌افزارهای مختلف باشد. یا حتی ممکن است شما یک گیمر باشید پس طبیعتا توقعتان از لپ تاپ خریداری شده، پردازش سخت افزاری و گرافیکی بسیار قوی برای اجرای انواع بازی ها است.

در نتیجه مشاوران فروش بر اساس سطح نیاز، خواسته ها و توقعات شما، تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید یک انتخاب دقیق و درست داشته باشید.

در صورت تمایل به بهره مندی از مشاوره تخصصی پیش از فروش نمایندگی لنوو، کافیست با نمایندگی تماس حاصل فرمایید و درخواست مشاوره خود را ثبت نمایید. واحد فروش مجموعه در اولین فرصت پاسخگوی تمام سوالات شما هستند و به بهترین شکل شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

تحویل محصول در محل:

در صورتی که شما زمان کافی برای مراجعه حضوری به نمایندگی لنوو برای خرید یا تحویل محصول خریداری شده را ندارید، نمایندگی کار را برای شما آسان کرده است. به راحتی می توانید با ثبت مشخصات خود در واحد فروش، محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

کافیست درخواست ارسال محصول را داشته باشید و مشخصات دقیق خود را به کارشناسان فروش بگویید تا آن را در سیستم ثبت کنند. نمایندگی محصول شما را درسریع ترین زمان به آدرس ذکر شده ارسال می کند.

نیازی نیست برای تحویل محصول به نمایندگی مراجعه کنید. با وجود خدمات تحویل ارسال محصول در وقت و هزینه های خود صرفه مویی کنید.

همچنین لازم به ذکر است که محصول شما در بسته بندی محکم و مقاومی ارسال و تحویل داده می شود. در نتیجه نگرانی از بابت وارد شدن آسیب در حین حمل و نقل وجود ندارد.

 

نتیجه گیری اجمالی:

نمایندگی فروش لنوو تمام توان خود را به کار بسته است تا موجب رضایتمندی هرچه بیشتر شما عزیزان شود. تضمین کیفیت کالا، معتبر بودن در فروش، قیمت های مناسب و مشاوره پیش از فروش همگی از ویژگی‌های این نمایندگی فروش هستند.

شما عزیزانی که در زمینه فروش محصولات برند لنوو فعالیت دارید، می‌توانید از طریق این بخش، اقدام به عقد قرارداد و خرید عمده محصولات با قیمتی بسیار مناسب نمایید.

همچنین شما عزیزانی که متقاضیان خرید محصولات مثل  لپ تاپ و تبلت هستید، می توانید با نمایندگی لنوو تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت مشاوره تخصصی، خرید خود را به صورت کاملا معتبر انجام دهید.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>