لپ تاپ لنوو 15 اینچ مدل آیدیاپد ال 340

لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل Ideapad L340

لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل Ideapad L340

لپ تاپ لنوو 15 اینچ مدل Ideapad L340

لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل Ideapad L340

لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل Ideapad L340 یک مدل از خانواده لنوو است که دو گروه کاربری عمومی و کاربری گیمینگ را تحت پوشش خود قرار داده است. لنوو در ساخت این مدل و به کار بردن قطعات سعی کرده است تا از هر سلیقه‌ای را به سمت خود جلب کند. مسئله‌ای که اتفاقاً تا الآن موفق هم بوده است. دانستن ویژگی‌های این لپ تاپ به شما در شناخت آن کمک زیادی خواهد کرد. اینکه بدانید لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل Ideapad L340 چه ویژگی‌های فنی و ظاهری دارد که تا الآن توانسته فروش بالایی را به دست بیاورد.

در ادامه قصد داریم تا به بررسی فنی و ظاهری لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل Ideapad L340 بپردازیم. هرچند در آخر تصمیم گیرنده خود شما هستید؛ اما اگر به دنبال لپ تاپی برای انجام فعالیت‌های روزمره و حتی تا حرفه‌ای هم هستید، این مدل گزینه بسیار عالی برای خرید خواهد بود.

ویژگی‌های لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل Ideapad L340

ظاهر لپ تاپ

لپ تاپ لنوو 15 اینچ مدل آیدیاپد ال 340

لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل آیدیاپد ال ۳۴۰

از نظر ظاهر لنوو سعی کرده است تا از طراحی المان‌های شلوغ فاصله بگیرد. بدنه صاف و یکدست آن زیبایی دوچندانی به این دستگاه داده است. نکته جالب بدنه پلاستیکی آن است. شاید فکر کنید که این بدنه استحکام لازم را برای مقابله با ضربه ندارد؛ اما باید گفت که اتفاقاً برعکس این مدل توانسته به خوبی در برابر هرگونه ضربه احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

اندازه ابعاد لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل آیدیاپد ال ۳۴۰ برابر با ۲۲٫۹×۲۵۴×۳۶۳ میلی متر است. ضخامت بسیار نازکی که دارد، در دست گرفتن این مدل را برای کاربران بسیار راحت کرده است. البته وزن این مدل ۲٫۲ کیلوگرم است. این را نمی‌توان مزیت به حساب آورد. همچنین تعجب برانگیز است، برای اینکه با بدنه پلاستیکی این انتظار را داریم که لپ تاپ سبک باشد. هرچند که کاربران در انتقال آن مشکلی ندارند.

صفحه نمایش

لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل آیدیاپد ال ۳۴۰ دارای دو نوع تکنولوژی در صفحه است. این تکنولوژی بسته به این برای کاربری عمومی باشد یا بازی، متفاوت خواهد بود. در حالت کاربری عمومی صفحه نمایش آن دارای پنل TN، کیفیت HD و روکش مات است. ویژگی‌هایی که برای یک لپ تاپ عمومی کفایت می‌کند. علاوه بر اینکه هم باعث نمایش باکیفیت تصاویر می‌شود و هم اینکه روکش مات آن باعث جلوگیری از خستگی چشم در دیدن طولانی مدت خواهد شد. در نوع گیمینگ، تکنولوژی به کار رفته بهینه‌تر شده است. پنل صفحه ISP و کیفیت آن FHD است. برای اینکه در بازی نمایش تصاویر باکیفیت اهمیت زیادی دارد. در هر دو مورد اندازه صفحه ۱۵٫۶ اینچ است. بزرگ‌ترین اندازه‌ای که برای صفحه می‌توان در نظر گرفت.

صفحه کلید

لپ تاپ لنوو 15 اینچ مدل آیدیاپد ال 340

لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل آیدیاپد ال ۳۴۰

صفحه کلید برای کاربران خیلی مهم است. اینکه کارایی بالایی داشته تا کار مشکلی در تایپ و حتی در خصوص گیمینگ، برای استفاده از دکمه‌های بازی نداشته باشد. البته فقط صفحه کلید نیست، بلکه تاچ پد آن هم مهم است. تاچ پد این دستگاه به کلیدهای جداگانه‌ای مجهز است که با آن می‌توان به راحتی عملیات Drag & Drop را به راحتی انجام داد. همچنین به دلیل پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی به راحتی می‌تواند عملیات اسکرول و زوم را هم انجام داد؛ مسئله‌ای که در بسیاری از لپ تاپ های عادی مشکل است. در خصوص صفحه کلید باید گفت که از ساختار جزیره‌ای پشتیبانی می‌کند. این ساختار به کاربر کمک می‌کند تا عملیات تایپ را به راحتی و سریع انجام دهد.

سخت افزار داخلی

از نظر سخت افزاری باید گفت که در لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل آیدیاپد ال ۳۴۰ و مدل‌های مختلف این سری از پردازنده اینتل استفاده شده است. حتی برای گیمینگ هم بیشتر در آن اینتل با ویژگی‌های بالا به کار رفته است. همچنین از پردازنده گرافیکی جیفورس اینتل استفاده کرده تا بتواند چه در کاربری عمومی و چه در کاربری گیمینگ به خوبی عملیات را انجام دهد. نکته بعدی اینکه رم‌های به کار رفته در این مدل بالا بوده تا دستگاه در انجام عملیات به اصطلاح کم نیاورد. همچنین بیشتر مدل‌های این سری از حافظه SSD پشتیبانی می‌کند. این حافظه باعث اجرای پرسرعت عملیات در کامپیوتر می‌شود.

در خصوص باتری باید گفت که سه سلولی بوده و می‌تواند تا ۵ ساعت دستگاه را بدون مشکل خاصی روشن نگه دارد. در حال حاضر بیشتر لپ تاپ از این حد ساعت بیشتر نیستند. برای همین لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل Ideapad L340 مانند بقیه بوده و نمی‌توان آن را مزیت به حساب آورد.

حالا در ادامه قصد داریم تا ویژگی‌های فنی و ظاهری را به صورت جدول و برای یکی از مدل‌ها بیاوریم. تفاوت مدل‌ها در پردازنده، رم، کارت گرافیک و حافظه است. در بقیه موارد همه مدل‌های این سری با هم یکسان هستند.

مشخصات کامل لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل Ideapad L340

ابعاد ۲۲٫۹×۲۵۴٫۶×۳۶۳ میلی‌متر
وزن ۲٫۲ کیلوگرم
پردازنده اینتل
محدوده سرعت پردازنده ۲٫۵ تا ۲٫۸ گیگاهرتز
محدود فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز
حافظه کش ۱۲ مگابایت
رم ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4
ظرفیت هارددیسک ۱ ترابایت
نوع حافظه هیبریدی
حافظه SSD در بعضی مدل‌ها موجود است (۲۵۶ گیگ بایت)
ظرفیت پردازنده گرافیکی آنبورد یا دارای کارت گرافیک با ظرفیت ۴ گیگ
اندازه صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش FHD |1080×۱۹۲۰
صفحه نمایش مات دارد
صفحه نمایش لمسی خیر
درایور نوری ندارد
وبکم دارد
صفحه کلید با نور پس زمینه دارد
تاچ پد قابلیت پشتیبانی از فرمان چند لمسی
حسگر اثرانگشت ندارد
کارت خوان ندارد
مودم ندارد
قابلیت اتصال به وای فای دارد
بلوتوث داخلی
پورت شبکه دارد
پورت VGA ندارد
پورت HDMI دارد
پورت USB نوع C دارد
پورت USB 3.0 ندارد
پورت USB 3.1 ندارد
پورت USB 2.0 دارد
پورت Thunderbolt ندارد
پورت سریال ندارد
پورت USB 4.0 ندارد
باتری ۳ سلولی
توضیحات باتری ۱ تا ۳ ساعت شارژدهی
سیستم عامل ندارد
اقلام همراه شارژر – دفترچه

 

خرید لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل Ideapad L340

برای خرید لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل آیدیاپد ال ۳۴۰ فقط کافی است تا با نمایندگی فروش لپ تاپ لنوو تماس بگیرید. کارشناسان ما بعد از بررسی نیاز شما بهترین مدل مناسب از این خانواده را معرفی خواهند کرد. در صورتی که به دنبال دستگاهی برای کاربری عادی و همچنین حرفه‌ای هستید، خرید این مدل توصیه می‌شود.

 

 

One thought on “لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچ مدل Ideapad L340

  • By Ely - Reply

    سلام ،وقتتون بخیر
    لطف میکنی قیمت محصول رو بفرماید؟و نحوه سفارش و ارسال به شهرستان

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>