نمایندگی لنوو در قم

نمایندگی لنوو در قم

نمایندگی لنوو در قم

همانطور که می‌دانید امروزه محصولات لنوو، در میان تمام کاربران محبوبیت زیادی دارند و دارای کیفیت بالا و مورد پسندی می‌باشند. و به عنوان برندی با ماندگاری بالا و قیمتی مقرون به صرفه، شناخته شده اند. همین دلایل علت پرفروش بودن انواع کالاهای کمپانی لنوو می‌باشند. این شرکت معتبر علاوه بر تولید و فروش، دارای خدمات پس از فروش نیز می‌باشد که مشتریان و طرفداران آن برای دریافت این خدمات نیاز به مراکزی مطمئن و در دسترس دارند. یکی از این نمایندگی‌های رسمی و معتبر، نمایندگی لنوو در قم است که مشتریان و کاربران را از دریافت خدماتی با کیفیت، و بدون اتلاف وقت مطمئن می‌کند.

گفتنی است که تمامی تولیدات این کمپانی به ویژه تبلت و لپ‌تاپ، مورد استقبال زیاد مشتریان قرار گرفته است به همین دلیل این نمایندگی، خدماتی خاص همراه با پشتیبانی ویژه برای تمام مدل‌های لپ‌تاپ و تبلت در نظر گرفته است. که البته به علت پرطرفدار بودن و فروش بالای این محصولات، تولید و خدمات مربوط به فروش و تعمیرات آنها نیز بالا رفته و سبب شده است که این برند خیلی زود شناخته شده و نام پرفروش‌ترین کمپانی لپ‌تاپ و تبلت را مخصوصا در ایران و قسمت‌هایی از خاورمیانه به خود اختصاص دهد. نمایندگی لنوو در قم، به عنوان مرکزی مشتری مدار شناخته شده است و کلیه‌ی خدمات مربوط به تمام محصولات لنوو را دارد به همین خاطر خیال کاربران از مراجعه به این نمایندگی و دریافت خدماتی رضایت‌بخش راحت می‌باشد.

با تاسیس این نمایندگی و دیگر نمایندگی‌های رسمی لنوو در کشور و پشتیبانی کامل از محصولات این کمپانی، چه محصولات قدیمی و چه تولیدات جدید و به روزرسانی شده، هم محبوبیت این برند بیشتر شده و هم فروش محصولات و اطمینان از کیفیت آنها در میان کاربران به اثبات رسیده است. ضمن اینکه تهیه‌ی لوازم جانبی محصولات لنوو، که در گذشته یکی از دغدغه‌های کاربران بوده نیز حل شده است و می‌توانند به راحتی ملزومات دستگاه مصرفی خود را، با قیمت مقرون به صرفه و بدون سود‌های کلان بازار، از نمایندگی تهیه کنند.

یکی دیگر از خدمات مفید و ارزنده‌ی نمایندگی لنوو در قم، مشاوره‌های رایگان کارشناسان این مرکز هنگام خرید و یا دریافت خدمات تعمیرات می‌باشد. مشاورین نمایندگی با صبر و حوصله، انتخابِ بهترین مورد را برای شما شرح داده و البته ریسک و خطرات حین تعمیر، که ممکن است در موارد بسیار نادری پیش بیاید، هزینه‌ی تعمیرات به صورت تقریبی، مدت زمان لازم جهت تعمیر دستگاه و دیگر سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید را توضیح و شفاف‌سازی می‌کنند.

نمایندگی لنوو در قم

نمایندگی لنوو در قم

خدمات تعمیرات لپ‌تاپ به صورت تخصصی :

با توجه به عصر تکنولوژی، و پیشرفت دائمی آن، همه‌ی ما از وسایل الکترونیکی استفاده‌های زیادی داریم. یکی از این وسایل که امروزه پر مصرف شده و و در میان کارهای روزانه‌ی ما نقش دارد لپ‌تاپ می‌باشد. به همین جهت خراب شدن و اختلال آن می‌تواند معضل بزرگی باشد؛ بنابراین وجود مکانی مطمئن و مجهز جهت رفع مشکل و راه‌اندازی دستگاه ما در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت امری ضروری می‌باشد.

که این امر تنها توسط کادر فنی و مجهز نمایندگی امکان پذیر است. نمایندگی لنوو در قم، یکی از مراکز مطمئن و سطح بالای این کمپانی است که مشکلات لپ‌تاپ شما را به درستی شناسایی و تمامی خدمات تخصصی سرویس و تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ‌تاپ را انجام می‌دهد. مشکلات همچون، خراب شدن لوازم جانبی لپ‌تاپ مانند: هارد، کیبورد، باتری، شارژر یا موس، خرابی کارت صدا و شبکه‌های پخش صوت، خاموش شدن لپ‌تاپ به صورت خود به خود، یا روشن نشدن آن، تاریک شدن صفحه نمایش و… نشان از مشکلات سخت‌افزاری دستگاه دارد که در این مرکز به صورت حرفه‌ای، توسط کادری متخصص با استفاده از تجهیزاتی مدرن، تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعه انجام می‌پذیرد.

ضمن اینکه قطعات جایگزین شده کاملا اصل و اورجینال می‌باشند تا سرعت و کیفیت دستگاه به روند قبل باقی بماند. همچنین مشکلات نرم‌افزاری دستگاه از قبیل: کند و سنگین شدن سیستم، بالا نیامدن ویندوز، مشکلات پخش صدا، پارتیشن بندی نامنظم درایوها یا نصب نشدن آنها، پر شدن حافظه و… به طور کامل، با روش‌هایی تخصصی عیب‌یابی و رفع و رجوع می‌گردد.

تعمیرات تبلت به صورت تخصصی در نمایندگی لنوو در قم :

نمایندگی لنوو در قم

نمایندگی لنوو در قم

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم تعمیر تبلت به صورت تخصصی، یکی دیگر از خدمات مهم و پر طرفدار نمایندگی لنوو در قم است. که البته گستره‌ی این خدمات بسیار وسیع بوده و پیچیده‌ترین مشکلاتِ دستگاه شما را با تکنیک‌هایی کاملا فنی و مطابق با علم روز، برطرف می‌نمایند. از  جمله مشکلاتی که به صورت کاملا علمی و استاندارد در این نمایندگی تعمیر می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       تعویض ال‌سی‌دیِ آسیب دیده یا شکسته‌ی دستگاه

·       برطرف کردن مشکلات ناشی از نفوذ آب در تبلت

·       عیب‌یابی و تعمیر هارد

·       برگرداندن اطلاع مهم پاک شده

·       تعمیر دوربین خراب شده‌ی تبلت

·       حل کردن مشکل خاموش شدن، روشن نشدن و بالا نیامدن برنامه‌ها

·       تعمیر یا در صورت نیاز تعویض تاچ

·       تعمیر سوکت شارژر

·       حل کردن مشکل ویبره‌ی تبلت

·       تعمیر و ترمیم مین برد

·       تعمیر پردازنده و مدارهای درونی دستگاه

·       تعمیر و ترمیم پردازنده‌ی تبلت

قیمت تعمیرات در نمایندگی لنوو در قم :

گفتنی است که هزینه‌های دریافتی بابت تعمیرات در نمایندگی لنوو در قم، نسبت به دیگر مراکز فرعی و سطح بازار بسیار منصفانه‌تر و مقرون به صرفه می‌باشد. ولی با این وجود هزینه‌ی تعمیرات دستگاه لپ‌تاپ، تبلت، آل‌این‌وان و… به موارد مختلفی از قبیل: نوع مشکل فنی و ابزاریِ ایجاد شده برای دستگاه، مدت زمان لازم جهت تعمیر، نیاز به تعویض قطعه داشتن یا نداشتن دستگاه، و .. بستگی دارد. توجه داشته باشید که هنگام مراجعه‌ی شما به نمایندگی قبل از هر چیز دستگاه شما به صورت اجمالی عیب‌یابی شده و هزینه‌ی آن به صورت تقریبی به شما اعلام می‌شود تا در صورت رضایت شما عملیات تعمیرات آغاز گردد؛ همچنین اگر حین کار، کارشناسان ما تشخیص دادند که قطعه‌ای قابل تعمیر نبوده و باید تعویض شود، قبل از تعویض با شما تماس گرفته و کسب اجازه می‌کنند. در صورت رضایت شما قطعه تعویض و اگر مخالف باشید عملیات تعمیر متوقف می‌شود. بنابراین نگران هزینه‌های تحمیلی یا قیمتی که خارج از توان مالی شما باشد، نباشید.

ارائه‌ی گارانتی معتبر :  

یکی دیگر از امتیازات چشمگیر و قابل قبول نمایندگی‌های لنوو، از جمله نمایندگی لنوو در قم، اعطای ضمانت‌نامه‌ای معتبر با مُهر نمایندگی، جهت استفاده از گارانتی می‌باشد. این ضمانت‌نامه درستی کار و حُسن نیت، این مراکز را به طور کامل به اثبات می‌رساند و خیال کاربران و مشتریان را راحت می‌کند. شما می‌توانید با اطمینان کامل و بدون ریسک استفاده از قطعات فیک و غیر اصل، که ممکن است دستگاه با کیفیت شما را نابود کرده و شما را متحمل هزینه‌هایی سنگین کند، به این نمایندگی مراجعه کرده و علاوه بر خرید کالا‌های تضمینی و اصل، با اعتماد کامل از خدمات تعمیرات نیز استفاده کرده و در پایان از تست دستگاه و ضمانت‌نامه‌ی مبنی بر سلامت دستگاه، لذت ببرید. فقط توجه داشته باشید جهت استفاده از گارانتی، مدت زمان قید شده در ضمانت‌نامه را مد نظر داشته باشید.

مقالات مفید و سوالات مراکز رسمی و تخصصی لنوو :

نمایندگی لنوو در قم

نمایندگی لنوو در قم

علاوه بر مراجعه‌ی حضوری به شعب مختلف کمپانی لنوو و استفاده از مشاوره‌های رایگان و همچنین تماس‌های تلفنی، که توسط اپراتور‌های متخصص و کارشناسان پاسخگویی می‌شود؛ یکی دیگر از روش‌های ارزنده و چشمگیر این نمایندگی، مانند دیگر نمایندگی‌های لنوو، سایت رسمی لنوو، می‌باشد. همانطور که در نمایندگی لنوو در قم، و دیگر مراکز این برند، از نیرویی متخصص و دوره دیده استفاده شده و به روز‌ترین تجهیزات در اختیار آنها قرار گرفته است تا خدمات با بالاترین سطح کیفیت ارائه شود.

سایت رسمی لنوو، نیز طراحی شده تا کاربران و مخاطبان عزیز بتوانند به راحتی در این قسمت از مقالات علمی و مهم ارائه شده توسط کارشناسان این شرکت، کنفرانس‌های کشوری و یا حتی بین‌المللی، استفاده کرده و برای دریافت یا بررسی اخبارِ متنوع لنوو نیاز به جستجو‌های گسترده نداشته باشند. تمامی مقالات و کنفرانس‌ها، توسط اساتید و کارشناسان لنوو تشریح شده‌اند تا کاربران عمومی و تخصصیِ لنوو، بدون نگرانی بتوانند اطلاعات لازم را در مورد انواع محصولات لنوو و شیوه‌ی مراقبت از آنها کسب کرده و استفاده نمایند؛ همچنین کاربران عزیز می‌توانند جهت دریافت مشاوره از راه‌های ارتباطی قید شده در سایت رسمی لنوو، اقدام کنند و سوالات خود را بازگو نمایند. کارشناسان مرکز، با حوصله و شکیبایی، تمام سوالات متداول، و پرسش‌های عمومی و تخصصی شما را مطالعه و به درستی پاسخ می‌دهند.

خدمات تعمیرات در محل :

تعمیر در محل از دیگر خدمات جالب و کارامد نمایندگی لنوو در قم، می‌باشد. که مورد پسند و استقبال زیاد کاربران و مخاطبان این نمایندگی قرار گرفته است. این مزیت جهت خدمت‌رسانی بیشتر و حمایت از مشتریان و طرفداران برند معتبر لنوو، اجرا شده است. و با کیفیتی چشمگیر صورت می‌پذیرد تا مشتریانی که به صورت حضوری مراجعه می‌کنند با آن دسته از کاربرانی که از خدمات تعمیر در محل، استفاده می‌کنند به یک اندازه رضایتمند باشند.

اگر وقت یا امکان مراجعه‌ی حضوری به نمایندگی را نداشته باشید و مایل هستید که هم برای تسریع روند کاری و هم صرفه‌جویی در زمان،  بدون اتلاف وقت دستگاه خود را در منزل یا محل کار توسط کادری متخصص، بررسی و عیب یابی نمایید خدمات در محل، بهترین گزینه برای شما است. می‌توانید به راحتی با نمایندگی تماس گرفته و درخواست خود را توسط اپراتور ثبت کنید. پس از آن، تکنسین مجرب و متخصص تعمیرات، در کوتاه‌ترین زمان به آدرس ثبت شده‌ی شما آمده و دستگاه شما را همانجا بررسی، عیب‌یابی و تعمیر می‌نمایند. لازم به ذکر است که تکنسین اعزامیِ نمایندگی کاملا مجهز بوده و ابزار و قطعات لازم جهت کار را دارند.

نمایندگی راهی مطمئن برای دریافت خدماتی با کیفیت :

اگر می‌خواهید از کلاهبرداری‌های سود‌جویان و ضررهای خرید و خدمات فیک و بی‌کیفیتی، که شاید برایتان قابل تشخیص نباشد و نخواسته شما را متحمل زیان‌های سنگین کند در امان باشید راهی جز مراجعه و ارتباط با مراکز رسمی و مطمئن ندارید. که نمایندگی‌های برند لنوو، و دیگر برند‌های معتبر از جمله این مراکز به شمار می‌روند. که هم برای خرید و هم تعمیر کالاهای متنوع همچون تبلت، آل‌این‌وان، لپ‌تاپ و… برای کاربران استقرار شده‌اند.

نمایندگی لنوو در قم و دیگر نمایندگی‌های این شرکت، علاوه بر اینکه راه را برای ارتباط میان مشتری و فروشنده هموار کرده‌اند تبدیل به مکانی مشخص و مطمئن هم برای دریافت مشاوره و انتخاب مناسب‌ترین محصول، هم برای خریدی با کیفیت و ایده‌آل و هم دریافت خدمات تعمیر و ترمیم با بهترین متد روز شده‌اند. این نمایندگی مانند دیگر مراکز رسمی این شرکت توانسته با استفاده از مهندسان فنی و مجربِ حوزه‌ی آی‌تی که انواع تجهیزات مدرن و به روز را در اختیار دارند. مرکزی رسمی، مطمئن و مجهز تاسیس کند تا بهترین نوع خدمات‌رسانی را به هم‌وطنان عزیز خود ارائه دهد.

پرسنل و کادر فنی این نمایندگی این آگاهی را دارند که کوچکترین خطا در تشخیص و عیب‌یابی یا اختلال هنگام تعمیر ممکن است که شما را ضمن اینکه متحمل هزینه‌های سنگین کند موجب از دست رفتن اطلاعات ارزشمند شما نیز بشود؛ لذا تمامی خدمات عیب‌یابی، تعمیر و تعویض قطعات با دقت و وسواس بسیار بالایی انجام می‌پذیرد. در صورت نیاز به تعویض قطعه، نمایندگی از قطعات اصل و اورجینال که مانند قطعه‌ی اصلی دستگاه کار می‌کنند استفاده می‌کند.

همچنین هزینه‌ای که از شما دریافت می‌کنند نسبت به دیگر تعمیرکاران متفرقه بسیار کمتر بوده و درصورتی که گارانتی محصول شما به پایان نرسیده باشد هزینه‌ای دریافت نکرده و رایگان برای شما تعمیر می‌کنند. گفتنی است که شما هنگام خرید محصول بهترین مشاوره‌ها را از مشاورین حاضر در نمایندگی، دریافت می‌نمایید. نمایندگی لنوو در قم و دیگر نمایندگی‌های آن، این شرایط را برای مشتریان فراهم کرده تا بدون واسطه و مشکلات احتمالی، مستقیما از نمایندگی لنوو خرید کرده یا از دیگر خدمات آن بهره ببرند.

سخن آخر :

همانطور که در این مقاله گفتیم نمایندگی لنوو در قم، یکی از مراکز مطمئن و با کیفیت این کمپانی است که تعمیرات انواع محصولات لنوو را از جمله لپ‌تاپ و تبلت که روزانه در دست کاربران مشاهده می‌شوند و بسیار پرکاربرد هستند را به صورت تخصصی انجام می‌دهند. تمامی خدمات این مرکز توسط کادری متخصص و دوره دیده انجام می‌شود و کلیه‌ی تجهیزاتی را که برای کار با کیفیت نیاز باشد در اختیار دارند. همچنین این نمایندگی دارای امتیاز تعمیر در محل نیز می‌باشد که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. گفتنی است که خدمات فروش و پس از فروش با ارائه‌ی ضمانت‌نامه‌ای معتبر انجام می‌شود.

2 thoughts on “نمایندگی لنوو در قم

  • By احمد - Reply

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما.آدرس نمایندگی تون توی قم رو می خواستم.ایرپاد هم تعمیر میکنی د؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام باید ارسال بفرمایید تهران

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>