بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

بررسی لپ تاپ لنوو  Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 و نمایشگر E-ink آن چیزی بیش از یک اقدام جدید هستند

بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

 

 

Lenovo ThinkBook Plus G2 با دو نمایشگر، عملکردی نوآورانه، نازک، سبک و سرحال است که در تمام طول روز دوام می آورد و به کار می آید.

نقاط قوت

  • نمایشگر فوق العاده کاربردی جوهر الکترونیکی
  • صفحه نمایش اصلی روشن و واضح
  • عمر باتری خوب
  • سرعت انتقال سریع
  • اجرای سرحال

نقاط ضعف

  • گران قیمت
  • فاقد پورت

 

مشخصات لپ تاپ لنوو LENOVO THINKBOOK PLUS G2 ITG

قیمت: ۱۵۷۵ دلار

پردازنده: Intel Core i7-1160G7

GPU: گرافیک مجتمع Intel Iris Xe

رم: ۱۶ گیگابایت

فضای ذخیره سازی: ۵۱۲ گیگابایت PCIe SSD

صفحه نمایش: صفحه نمایش اصلی ۱۳٫۳ اینچی WQXGA IPS (2560 x 1600) E-Ink 12 اینچی WQXGA

باتری: ۱۱:۲۴

اندازه: ۱۱٫۷۳ x 8.2 x 0.5 اینچ

وزن: ۲٫۶ پوند

لنوو مدتی است که نمایشگر E-Ink را آزمایش کرده است، و من فکر می‌کنم که آنها به تکمیل فرمول با آخرین ساخته‌اش نزدیک شده‌اند. Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG نسبت به تکرارهای قبلی سفر E-Ink Lenovo با بیرون آوردن یک پانل بزرگتر ۱۲٫۸ اینچی که روی درب آن نصب شده است، بهبود می‌یابد. و نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای قلم ندارید که این یک مزیت است. به غیر از جدید بودن نمایشگر جایزه، ThinkBook Plus G2 دارای مشخصات ممتازی است که از یک لپ‌تاپ در نوع خود با پردازنده Core i7 نسل یازدهم با گرافیک یکپارچه Iris Xe انتظار دارید.

استفاده از ThinkBook Plus G2 یک تجربه بسیار منحصر به فرد و سازنده است. صفحه نمایش E-ink دوم دسترسی سریع به اطلاعات را فراهم می کند و شما را در طول روز کارآمد نگه می دارد. اعتراف می کنم که یک نگرانی عجیب از طرف من وجود داشت. با این حال، در عرض ۲۰ دقیقه، به لطف i، شروع به پیوند با ThinkBook Plus G2 کردم. عملکرد صاف، بدنه سبک وزن براق و نمایشگر دوم که در زمان صرفه جویی می کند.

با قیمت ۱۵۷۵٫۴۰ دلار، لپ تاپ تا حدودی مقرون به صرفه است و من قطعاً دوست داشتم عمر باتری بیشتری را ببینم (با این حال، ۱۱ ساعت بد نیست). اما متخصصان موبایل، دانش‌آموزان و کتاب‌خوان‌هایی که به دنبال یک لپ‌تاپ فوق‌العاده برای بهره‌وری هستند، باید به خواندن ادامه دهند تا درباره این لپ‌تاپ منحصربفرد بیشتر بدانند.

 

قیمت گذاری و تنظیمات لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG 

بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

Lenovo ThinkBook Plus G2 که من بررسی کردم ۱۵۷۵٫۴۰ دلار قیمت دارد و دارای پردازنده Core i7-1160G7 نسل یازدهم اینتل با گرافیک مجتمع Iris Xe، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD برای ذخیره سازی است. همچنین دارای یک قلم داخلی لنوو است.

 

پخش صدا

نسخه دیگر ThinkBook Plus G2 دارای پردازنده Core i5-1130G7 نسل یازدهم با گرافیک مجتمع Iris Xe، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD، قلم یکپارچه و قیمت ۱۵۷۸٫۸۵ دلار است.

طراحی لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

طراحی منحصر به فرد Lenovo ThinkBook Plus G2 به لطف نمایشگر نوآورانه E-ink در پشت درب آن را از رقبای موجود در بازار متمایز می کند. بقیه شاسی لپ‌تاپ از آلومینیوم خاکستری فلزی بافت‌دار ساخته شده است که فضای تجاری ظریفی را به وجود می‌آورد.

 

این دومین نسخه از ThinkBook Plus است و لنوو طراحی E-ink را اصلاح کرده و صفحه نمایش را به جای ۱۰٫۸ اصلی ۱۲ اینچ می کند و وضوح صفحه را به گونه ای بهبود می بخشد که با صفحه نمایش های اصلی ۲۵۶۰ x 1600 پیکسل مطابقت داشته باشد که باعث بهبود کلی می شود. تجربه. هنگامی که لپ تاپ خاموش می شود، صفحه جوهر E-ink مقدار میکروسکوپی انرژی باتری را کاهش می دهد به طوری که صفحه پشتی تصویری از انتخاب شما را نشان می دهد و مقدار خوبی از جوهر زنده به آن اضافه می کند.

ادامه متن

از بسیاری جهات، طراحی Lenovo ThinkBook Plus G2 من را به یاد X1 Nano می‌اندازد. هنگامی که درب را برای مشاهده صفحه اصلی باز می‌کنید، با صفحه‌کلید اسکالوپ‌شده‌ای مواجه می‌شوید که بازبینی‌کننده X1 Nano ما به آن اشاره می‌کند، یک صفحه لمسی با اندازه عالی، و صفحه‌نمایش دوست‌داشتنی و رنگارنگ ۲۵۶۰ x 1600 پیکسل تقریباً بدون حاشیه. وب کم در مرکز بالای نمایشگر قرار دارد و دارای یک دریچه امنیتی است تا چشمان کنجکاو را از خود دور نگه دارد.

سطوح بافتی G2 با ذره‌ای از ذوق با لهجه‌های زیبا مانند لوگوی کرومی‌شده Lenovo در لبه سمت راست عرشه. این فقط یک طراحی بسیار زیباست که کت و شلوار تجاری خوش تیپ است.

یک اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور وجود دارد که با Windows Hello سازگار است و به شما امکان می دهد لپ تاپ را با نوک انگشت خود قفل و باز کنید.

ThinkBook Plus G2 با ابعاد ۱۱٫۷ x 8.2 x 0.5 اینچ و وزن ۲٫۶ پوند، با Acer Swift 3 (2021) با وزن دومی کمی بزرگتر (۱۲٫۷ x 8.4 x 0.6 اینچ) مطابقت دارد . دل XPS 13 (۱۱٫۶ X 7.8 × ۰٫۶) و HP Spectre و X360 13 (2021) (۱۲٫۱ X 7.6 × ۰٫۶ اینچ) هر دو وزن ۲٫۸ پوند است، بنابراین گروه ما این است که بسیار به طور مساوی در وزن و ابعاد کلی همسان.

پورت های لپ تاپ لنوو ThinkBook Plus G2 ITG

بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

ThinkBook Plus G2 دارای یک جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری ترکیبی، دو درگاه Thunderbolt 4 در سمت چپ است.

در سمت راست، دکمه روشن/خاموش اثرانگشت خوان و همچنین یک گاراژ برای قلم موجود می‌بینیم.

واحد بررسی ما با یک هاب پورت کوچک عرضه شد که دارای یک درگاه USB-Type A ، یک پورت HDMI، و به اندازه کافی عجیب، یک پورت VGA است، فقط در صورتی که به گذشته به سال ۱۹۹۴ سفر کنید.

نمایشگر لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2

صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی Swift 3 با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل IPS واضح و روشن با اشباع رنگ واضح است. من چند قسمت از Cowboy Bebop را در نتفلیکس تماشا کردم و ThinkBook پالت رنگی گسترده نمایش را به خوبی ارائه کرد زیرا کالیدوسکوپ تصاویر را بازتولید کرد که نسخه اکشن زنده انیمه کلاسیک است. رنگ پوست به دقت بازتولید شد و چشمان زیبای خاکستری مایل به آبی مصطفی شاکر در طول کلوزآپ هنگام به تصویر کشیدن جت بلک جذاب بود. وقتی صحبت از رنگ چشم شد، در صحنه ابتدایی قسمت اول که آسیموف از قرمزی چشم استفاده می‌کند، عکس چشمان او با نمایشگر ThinkBook Plus G2 به خوبی بازتولید شد.

ادامه متن

G2 به دلیل وزن و اندازه‌اش، یک لپ‌تاپ کوچک عالی برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌تان در سفر یا قهوه‌خانه محلی است.

می‌دانم که این یک لپ‌تاپ بازی نیست، اما، من مقداری Borderlands 2 را روی آن بازی کردم، و گرافیک متحرک رنگین‌کمان آن به خوبی اشباع شده بود، همانطور که پاشش‌های خون انفجاری ناشی از تفنگ تک تیرانداز من نیز وجود داشت.

تیم ما از نینجاهای آزمایشگاهی بسیار ماهر، بازتولید رنگ پنل را اندازه‌گیری کردند، ThinkBook Plus 79.6٪ از طیف رنگی DCI-P3 را به دست آورد که کمتر از میانگین قابل حمل ۸۴٫۴٪ است. XPS 13 با امتیاز DCI-P3 81.3 درصد پیشتاز گروه ما بود و پس از آن Swift 3 با ۷۲٫۹ درصد و Spectre x360 (67 درصد) قرار گرفتند.

نمایشگر ThinkBook Plus G2 به طور متوسط ​​۳۸۷ نیت روشنایی دارد که نسبت به میانگین ۳۸۳ نیت روشن تر است. Dell XPS 417 نیت ثبت کرده است، با Spectre x360 با ۳۹۱ نیت در حالی که Swift 3 300 نیت آن را بسیار پایین تر از میانگین قرار می دهد.

نمایشگر و قلم لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG E-Ink 

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2

نمایشگر ۱۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل در قسمت بیرونی درب، نسبت به نسخه اصلی ۱۰٫۸ اینچی بهبود یافته است. افزایش سطح وضوح عملکرد بیشتری ایجاد می کند و به کاربران امکان می دهد اسناد، ارائه ها یا کتاب ها را بخوانند و همچنین از مرورگر و سایر برنامه هایی که معمولاً در صفحه اصلی مشاهده می کنید استفاده کنند.

نمایشگر E-Ink برای هر کسی که از E-ink e-reader مانند Kindle یا Nook استفاده کرده باشد، احساس آشنایی خواهد داشت .

 

قلم یکپارچه Lenovo آن را به تجربه ارزشمندتری تبدیل می کند زیرا به شما امکان می دهد به سرعت یادداشت ها را یادداشت کنید و به راحتی نمایشگر E-Ink را دستکاری کنید. همچنین، بررسی سریع تقویم، ایمیل‌ها و پاسخ دادن به پیام‌ها بسیار مفید است زیرا می‌توانید از قلم برای نوشتن پاسخ‌های خود با استفاده از خط شکسته یا چاپ استاندارد استفاده کنید. حتی بهتر از آن، نیازی نیست که در واقع مشکل باز کردن لپ تاپ را تحمل کنید.

ادامه متن

شخصاً از آن برای خواندن اخبار و کتابی که می خواستم دوباره بخوانم استفاده کردم و تجربه بی عیب و نقصی بود.

 

من Lenovo را به خاطر ایجاد دستگاهی نوآورانه که از فناوری E-Ink عالی استفاده می کند، تحسین می کنم. من همچنین از ظاهر منحصر به فرد محافظ صفحه نمایش E-Ink لذت می برم که می تواند عکس دلخواه شما را حتی زمانی که آن را خاموش کنید نمایش دهد.

 

قلم یکپارچه به خوبی کار می کند. آن را با صفحه نمایش به سرعت و با دقت با خط شکسته من کار می کرد. همچنین این قابلیت را داشتم که به راحتی به ایمیل ها و پیام های Slack پاسخ دهم. برای دستان بزرگ من کمی کوچک است، اما در کل، تجربه عالی بود.

صدای لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

بلندگوهای هارمن کاردون در ThinkBook Plus G2 رعد و برق نیستند، اما بلند هستند و به راحتی در آپارتمان استودیو من شنیده می شوند. بلندگوها کار بسیار خوبی برای ایجاد عمق قابل تشخیص انجام می دهند. اگرچه بلندگوها بیس ضخیم و ضخیم تولید نمی‌کنند، اما می‌توانید بیس واضح و بدون تحریف را بشنوید، جدا از زنگ‌های متوسط ​​و بلند که تجربه شنیداری کاملی را ایجاد می‌کند. این یک شاهکار چشمگیر در یک لپ تاپ کوچک است.

من به آهنگ "اکنون به من نگاه کن" کریس براون گوش دادم و وقتی که خط بیس بعد از خط آغازین او شروع می شود و از مردم می پرسد "چطور می توانی از بیرون باشگاه متنفری، حتی نمی توانی وارد باشگاه شوی" و قهقهه می زند، افت باس به شدت بازتولید شد. چه گوش دادن به موسیقی و چه تماشای ویدیو برای یک لپ‌تاپ بسیار نازک بسیار خوب است.

ادامه متن

من همچنین به آلبوم رویاهای Thelonious Monk گوش دادم، بلافاصله شیفته بوق های بهشتی، طبل های دام، و آن جادویی که انگشتان مانک روی کلیدها می رقصند، شدم. جی ۲ موسیقی جاز روان را بهتر از ضرب آهنگ های هیپ هاپ محرک اجرا می کرد، اما انتظار می رفت که این ژانر آنقدر بیس عمیق ندارد.

وقتی کابوی بی باپ را تماشا کردم، آن هم خوب بود. صدای بازیگران واضح و دقیق بود. حتی تیراندازی ها و انفجارها نیز به خوبی بازتولید می شد.

چند تماس Google Meet با دوستم برقرار کردم تا آرایه میکروفون و دوربین را آزمایش کنم. دوستم گزارش داد که صدای من بسیار واضح و با حداقل نویز پس زمینه و عمق خوب پخش می شود.

اگر می خواهید از تجربه صوتی بهتری با صدای باس یا فضایی بیشتر لذت ببرید، پیشنهاد می کنم بهترین هدفون بی سیم ما را بررسی کنید .برای خرید این لپ تاپ میتوانید به نمایندگی لنوو در تهران مراجعه بفرمایید .

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه ThinkBook Plus G2 برای من و دستان هیولای فیلم ترسناک بدنام من کمی ترسناک بود. خود کیبورد دوست‌داشتنی است، اما به دلیل اندازه کلی دستگاه، نسبتاً سفت به نظر می‌رسید، اما من به دنبال آن رفتم.

 

من در آزمون ۱۰fastfingers.com شرکت کردم و ۸۱ کلمه در دقیقه را با دقت ۸۷ درصد به ثمر رساندم که به لطف مهارت نداشتن پنجه هایم تکان دهنده بود. با این حال، پاسخ‌گویی سریع کلیدها به آسان‌تر کردن تایپ در G2 کوچکتر از آنچه انتظار داشتم کمک کرد.

 

تاچ پد ۴٫۱ در ۲٫۵ اینچی دقیق و پاسخگو است. هنگام پیمایش در وب‌سایت‌ها و اسناد، سطح صاف در انجام حرکات ویندوز ۱۰ مانند کشیدن دو انگشت و ضربه زدن با سه انگشت ماهر است . گوشه‌های پایین بازخورد محکمی ارائه می‌دهند و هنگام استفاده از کلیک‌های راست یا چپ بسیار ضربه‌ای هستند.

عملکرد لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

ThinkBook Plus G2 با پردازنده Core i7-1160G7 اینتل ، ۱۶ گیگابایت رم ، ۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe SSD و گرافیک Intel Iris Xe ، دینام کوچکی است که به راحتی می‌تواند تمام ایمیل‌های روزانه، تماشای بیش از حد Netflix، اسناد و مدارک شما را مدیریت کند. در مدرسه کار کنید و شما را سازنده نگه دارید. من ۳۰ تب را در Google Chrome با پخش سه ویدیوی YouTube در حین نوشتن یک مقاله و Lenovo ThinkBook Plus شکستم، هرگز لنگ نرفته، لکنت نداشته و هیچ نشانه‌ای نشان ندادم که زور می‌زند.

در طول تست‌های بنچمارک مصنوعی ما، G2 در Geekbench 5.4 امتیاز ۵۱۵۷ را کسب کرد که از میانگین امتیاز لپ‌تاپ پریمیوم ۴۹۹۵ پیشی گرفت. Swift 3 (CPU Intel Core i7-1165G7، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD) با مجموع ۶۲۰۵ دستگاه از بقیه رد شد. ۴۸۵۲ XPS 13 (CPU Intel Core i7-1065G7، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD) و ۴۷۴۹ HP Spectre x360 (CPU Intel Core i7-1165G7، ۱۶ گیگابایت رم ۱۶ گیگابایت و SD5) را از بین برد.

ادامه متن

ThinkBook در آزمایش ویرایش ویدیویی Handbrake چندان خوب عمل نکرد. این لپ‌تاپ نتوانست به میانگین ۱۴ دقیقه و ۲۶ ثانیه لپ‌تاپ پریمیوم نزدیک شود و برای تبدیل یک ویدیوی ۴K به ۱۰۸۰p، زمان ۲۶:۰۹ طول کشید. Swift 3 با رمزگذاری همان فیلم تنها در ۱۲:۵۹ این امتیاز را نصف کرد. XPS 13 در ساعت ۱۵:۴۰ با رمزگذاری HP Spectre در ساعت ۱۸:۳۹ وارد بازار شد.

در طول آزمایش انتقال فایل ما که نیاز به کپی کردن یک فایل چندرسانه‌ای ۲۵ گیگابایتی دارد، ThinkBook Plus G2 این کار را در ۲۱٫۹ ثانیه با سرعت ۱۲۲۴٫۸ مگابایت بر ثانیه انجام داد که میانگین ۲ دقیقه و ۹ ثانیه را در میانگین رده ۷۲۵٫۵۵ مگابایت بر ثانیه سوزاند. Acer Swift 3 که ۴۹٫۹ ثانیه (۵۳۸٫۱۷ مگابایت در ثانیه، ۵۱۲ گیگابایت SSD)، HP Spectre x360 59 ثانیه (۴۵۲٫۶ مگابایت بر ثانیه، ۵۱۲ گیگابایت SSD) و XPS 13 1 دقیقه و ۴۵ ثانیه (۵۱۲ گیگابایت SSD) 1 دقیقه و ۴۵ ثانیه (۵۱۲ گیگابایت بر ثانیه) ۱ دقیقه و ۴۵ ثانیه (۵۱۲ گیگابایت بر ثانیه) ۱۲ گیگابایت بر ثانیه بود.

Iris اینتل زنون گرافیک های یکپارچه تراشه برای بازی شدید توصیه نمی شود. با این حال، واحد تست ما بیش از حد خود را حفظ کرد و در طول تست Sid Meier's Civilization VI: Gathering Storm (1080p) 57 فریم در ثانیه به دست آورد که از میانگین لپ تاپ پریمیوم ۳۵ فریم بر ثانیه پیشی گرفت. این امتیاز از رقابت گذشت زیرا سوئیفت ۳ (۳۸ فریم در ثانیه)، Spectre x360 (23 فریم در ثانیه) و XPS 13 (19 فریم در ثانیه) در گرد و غبار ضرب المثلی رها شدند.

عمر باتری لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

Lenovo ThinkBook Plus G2 می تواند در طول یک روز کاری متوسط ​​و سپس چند روز کار کند. این سیستم حتی در تست باتری Mag Laptop که شامل وبگردی مداوم از طریق Wi-Fi با روشنایی ۱۵۰ نیت است، ۱۱ ساعت اجرا کرد. حتی از میانگین لپ‌تاپ پریمیوم ۱۰:۳۴ هم فراتر رفت. با این حال، Acer Swift 3 که برای ساعت ۱۴:۴۸ اجرا شد تحت الشعاع قرار گرفت. Dell XPS 13 در ساعت ۱۲:۳۹ وارد بازار شد و پس از آن HP Spectre x360 که ۱۲:۳۲ دوام داشت، از نزدیک وارد بازار شد.

گرمای لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

G2 در دفع گرما و خنک ماندن، آرام و جمع‌آوری کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. علیرغم اینکه من تمام چیزهایی را که داشتم به سمت آن پرتاب کردم، هیچ افزایش قابل توجهی در دما مشاهده نشد.برای هر گونه تعمیر این لپ تاپ میتوانید به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو در تهران مراجعه بفرمایید.

خدمه آزمایشگاه ما یک ویدیوی تمام صفحه HD را به مدت ۱۵ دقیقه اجرا کردند و پس از سپری شدن زمان، نقاط خاصی را روی لپ‌تاپ اندازه‌گیری کردند. صفحه لمسی ۷۳٫۸ درجه فارنهایت اندازه گیری شد که بسیار کمتر از آستانه راحتی ۹۵ درجه ما است. بین کلیدهای G & H، ۸۴٫۹ درجه را اندازه‌گیری کردیم و در قسمت پایین، ۹۰ درجه را اندازه‌گیری کردیم.

وب کم لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

وب کم ۷۲۰p برای این دوره مناسب است و عملکرد خوبی دارد. مانند اکثر وب‌کم‌ها، رنگ‌ها کمی تغییر رنگ دارند و جزئیات دانه‌دار هستند، به‌خصوص زمانی که نور محیطی مناسب نباشد. اگر به کیفیت بهتری نیاز دارید، پیشنهاد می کنم یک وب کم خارجی بخرید . به طور کلی، دوربین برای تماس‌های Zoom و Google Meet کافی خواهد بود .

نرم افزار لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG و گارانتی

Lenovo ThinkBook Plus G2 با ویندوز ۱۰ پرو عرضه می شود ، که به این معنی است که خوشبختانه چیز زیادی در راه bloatware وجود ندارد . Skype، Xbox Game Bar، Microsoft Solitaire Collection و Spades را خواهید یافت.

نرم افزار Lenovo Vantage وجود دارد که به شما کمک می کند عملکرد سیستم خود را زیر نظر داشته باشید و تنظیماتی را برای بهبود بهره وری و عملکرد انجام دهید.

Lenovo ThinkBook Plus G2 دارای یک سال گارانتی محدود است. عملکرد Lenovo را در نمایشگاه سالانه پشتیبانی فنی و گزارش‌های ویژه بهترین و بدترین برندها ببینید .

نتیجه گیری

لپ‌تاپ Lenovo ThinkBook Plus G2 (1575.40 دلار) یک لپ‌تاپ شیک، خلاقانه و منحصربه‌فرد است که برای جذب افراد حرفه‌ای موبایل، دانش‌آموزان و افرادی که به‌دنبال یک اسکچ‌پد دیجیتال یا کتابخوان الکترونیکی هستند، طراحی شده است. و در حالی که صفحه نمایش E-Ink نصب شده روی درب یک شروع قطعی مکالمه است، اما به لطف پردازنده Core i7 با گرافیک یکپارچه و SSD فشرده، کار بسیار خوبی است. این یک چین و چروک جدید مفید را برای بهره وری به ارمغان می آورد و شما را مجبور به پرداخت هزینه اضافی برای قلم نمی کند.

ادامه متن

ThinkBook Plus G2 در چند زمینه مانند عمر باتری و صفحه نمایش اصلی که می تواند واضح تر و روشن تر باشد دچار مشکل می شود. اگر به دنبال لپ‌تاپی با عملکرد مشابه با عمر باتری بیشتر و نمایشگر بهتر هستید، Dell XPS 13 تنها با قیمت ۱۱۴۶ دلار در دسترس است. با این حال، نمایشگر E-Ink و قلم را از دست می دهید. اما اگر می‌خواهید چندوظیفه‌ای و بهره‌وری خود را به سطح بالاتری ببرید، نمی‌توانید بهتر از Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG انجام دهید.

قیمت لنوو را باید با مقداری از نمک در نظر گرفت و همانطور که همکار محترم شان رایلی اخیراً اشاره کرد "یک ستاره قابل توجه در تمام این قیمت ها وجود دارد زیرا تخفیف های شدید دائمی روی همه این لپ تاپ ها وجود دارد." به عبارتی، قیمت معمولی خرده فروشی برای واحد نمایندگی فروش لپ تاپ لنوو ما ۲۶۰۹ دلار است. با این حال، اکنون ۳۹٪ تخفیف خرده فروشی دارد و با قیمت ۱۵۷۵٫۴۰ دلار در دسترس است. واحد خواهر و برادر آن معمولاً با ۲۴۲۹ دلار یا ۳۵ درصد تخفیف از قیمت خرده فروشی به فروش می رسد.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>