شارژر تبلت لنوو

شارژر تبلت لنوو

مشخصات شارژر تبلت لنوو

در این مقاله به توضیح و بررسی راجع به شارژر تبلت لنوو خواهیم پرداخت.

شارژر تبلت لنوو از یک خروجی usb و یک کابل شارژر برخوردار است. شارژر تبلت لنوو با اندازه کوچک و مناسب خود به راحتی قابل حمل و استفاده می باشد و می تواند دستگاه تبلت لنوو را به سرعت و به خوبی شارژ نماید.

در ضمن برای اتصال شارژر تبلت لنوو به پریز برق احتیاج به تبدیل دوشاخه خواهید داشت. شارژر تبلت لنوو متناسب با برق ۲۲۰ ولت شهری بوده و با آن سازگار گردیده است. خروجی شارژر تبلت لنوو ۵ ولت می باشد.

میزان و شدت جریان خروجی از شارژر در تبلت لنوو برابر با ۲ آمپر است. در طراحی ظاهری و ساخت شارژر لنوو دو فرورفتگی ایجاد گردیده است تا ورود یا خروج شارژر لنوو از پریز برق به آسانی و راحتی انجام پذیرد.

شارژر تبلت لنوو
شارژرتبلت لنوو

این شارژر ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت را پذیرا می باشد. در شارژر لنوو میزان ولتاژ خروجی ۵ ولت در نظر گرفته شده است.

در این بخش به بررسی مشخصات فنی و مشخصات ظاهری شارژر لنوو خواهیم پرداخت و توضیحاتی را در این باره ذکر میکنیم.

 مشخصات فنی و فیزیکی

ابعاد شارژر تبلت لنوو برابر با ۶۰*۳۹*۲۵ میلی متر است. وزن این شارژر برابر با ۳۰ گرم است. این شارژر ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت را پذیرا می باشد. همانطور که در بالا گفته شد در شارژر لنوو میزان ولتاژ خروجی ۵ ولت در نظر گرفته شده است.

شارژر تبلت این نمونه در  طراحی بدنه خود دارای یک درگاه خروجی است. ضمنا لازم به ذکر میباشد که نوع این درگاه خروجی در شارژ تبلت لنوو از نوع usb می باشد. در ادامه میتوان گفت که این نوع شارژ نیازمند مبدل دوشاخه برق است.

کابل شارژر تبلت لنوو
کابل شارژرتبلت لنوو

این شارژر همراه با یک کابل میکرو usb عرضه می شود. از دیگر امکانات و قابلیت های شارژر تبلت لنوو به سرعت  و سریع بودن در شارژ کردن تبلت می‌توان اشاره کرد.

سازگاری با موبایل ها و تبلت های لنوو

این شارژر با برخی از گوشی های لنوو مانند:  k900 ,s939,s930,k910 سازگار است.

این شارژر همراه با یک کابل میکرو usb عرضه می شود. از دیگر امکانات و قابلیت های شارژر تبلت لنوو به سرعت  و سریع بودن در شارژ کردن تبلت می‌توان اشاره کرد.

کابل شارژ لنوو
کابل شارژ لنوو

کابل شارژ تبلت ساخته شده توسط شرکت لنوو

اکنون در این قسمت به پاسخگویی برخی سوالات پیشامدی خواهیم پرداخت.

ارائه تعدادی پرسش و پاسخ

۱- شارژر تبلت لنوو چه دستگاه هایی را پشتیبانی میکند؟

کابل شارژر میکرو usb مناسب برای تبلت های

Lenovo tab 287a 8 A10 plus top three top for mix to 380-780-1088 1 0 0 8 3 0 0 0 s6000 top 3 top 4

۲- آیا شارژر لنوو مطابق با استاندارد بین المللی ساخته شده است؟

شارژر مورد استفاده برای تبلت های لنوو از یک استاندارد مشخص پیروی کرده و درگاه usb موجود در آن قابلیت شارژ کردن دستگاه‌های دیگر را نیز خواهد داشت.

۳-چگونه می توان شارژ کردن تبلت لنوو را سرعت بخشید؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که برای سرعت بخشیدن به شارژر تبلت لنوو در مدت زمانی کم، می توانید هنگام شارژ شدن تبلت لنوو حالت هواپیما را برای دستگاه خود فعال کنید.

بهتر است از شارژر های مفید و مناسب و اورجینال برای شارژ کردن تبلت لنوو استفاده کنید؛ زیرا این نمونه از شارژرها، نسبت به کابل usb متصل به لپ تاپ سریعتر عملیات شارژ کردن تبلت لنوو را انجام می دهند.

نحوه شارژ تبلت لنوو
نحوه شارژتبلت لنوو

تبلت های ساخت لنوو از قدرت بالای سخت افزاری برخوردار هستند، این تبلت ها در انواع مختلفی تهیه و طراحی گشته اند.

چند نکته ی ضروری

برای سالم ماندن باتری تبلت توصیه می‌شود از شارژر اورجینال آن استفاده کنید.

در هنگام شارژ شدن تبلت لنوو به منظور سریعتر انجام گرفتن شارژ دستگاه آن را خاموش کنید و در زمانی که شارژر به تبلت لنوو متصل است با آن کار نکنید‌. ویژگی ها و حالت غیر ضروری دستگاه تبلت را خاموش کنید تا عملیات شارژ با سرعت بیشتری از پی گرفته شود.

۴-چگونه تبلت لنوو را شارژ کنیم؟

‏usb را به آداپتور شارژرتبلت لنوو وصل کرده و سپس آن را به برق متصل کنید. در صورتی که کابل و آداپتور درست باشند و صحیح کار کنند، بر روی صفحه علامت شارژ شدن دستگاه برای شما نمایان می گردد.

۵-چرا کابل شارژر usb مناسب تر است؟

کابل usb دارای یک کانکتور جدید و مناسب با اندازه ی کوچکتر برای پروژه های متعدد می باشد و قابلیت پشتیبانی در انواع پورت های usb را داراست. کابل های usb می‌توانند با قدرت بالاتری دستگاه تبلت را شارژ نمایند.

شارژر تبلت lenovo
شارژر تبلت lenovo

شارژرتبلت میکرو USB لنوو که در تصویر بالا آن را مشاهده می کنید.

خرید شارژر تبلت

همواره به یاد داشته باشید که شارژرتبلت لنوو از مواد درجه یک تهیه شده است. و به همین منظور با کیفیت بالای ساخت خود تا مدت ها کارایی خواهد داشت.

پس هنگام خرید شارژر برای تبلت خود مراقب باشید. که جنس غیر اصل و فیک را خریداری نکنید. با اینکه دارای قیمت پایین تری هستند. اما دارای جنس ساخت ضعیفی بوده و باتری تبلت را آسیب‌پذیر و بسیار نا کارآمد تبدیل خواهد کرد.

نکته بعدی که بایستی تا در هنگام خریداری و شارژرتبلت لنوو به آن اشاره و دقت نمود. سری ساخت و مدل تبلت شما است که شارژر مناسب و مورد انطباق با آن را تهیه و پیدا کنید. شارژرهای تبلت لنوو برای انواع تبلت های این شرکت به صورت انحصاری تولید و تهیه گشته اند. قیمت این کالاها را با توجه به نوع کیفیت آنها مشخص میکنند. و در بازار دیجیتال از لحاظ قیمت متفاوت می باشند.

آداپتور تبلت لنوو
آداپتور تبلت لنوو

یک نمونه از شارژرهای دیواری ساخته شده توسط لنوو برای تبلت ها، همانطور که در تصویر قابل مشاهده است. فرورفتگی در بدنه شارژر لنوو، موجب می گردد. تا راحت تر آن را از پریز برق کشیده و یا وصل کنیم. در صورتی که شارژر تبلت شما از کار افتاده است و درصدد خریدن یک شارژر برای دستگاه تبلت لنوو خود هستید، توصیه می گردد حتماً از شارژرهای اورجینال شرکت لنوو استفاده کنید و یک خرید مطمئن را انجام دهید تا علاوه بر اطمینان داشتن کیفیت بالای محصول، گارانتی ضمانت تعویض نیز دریافت نمایید.

11 thoughts on “شارژر تبلت لنوو

  • By ابوالفضل - Reply

    شارژر تبلت لنوو TB7340x چه شکلی
    اخه شارژر من یه شکل دیگه س.

  • By Mohammad - Reply

    از کجا باید خرید کنیم شارژر تبلت رو؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      آدرس داخل سایت هست برای خرید در قسمت تماس با ما

  • By سید مهدی حسینی - Reply

    سلام من تبلت لنوو a1330 دارم و علامت شارژ میزنه اما مثلا یک ساعت میذاری و یک درصد شارژ میکنه و باید کج باشه تا شارژ کنه و کج میذارم سوکت اش خراب میشه و باید هزینه دوباره بکنم چکار کنم؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام میتونه باتری یا شارژرتون خراب باشه

  • By Mahdi - Reply

    سلام آیا می شو د شارژر قوی تر از داخل کارتن برای لنوو tab7 استفاده کرد

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام تا ۲ آمپر مشکلی نداره

  • By عباس - Reply

    سلام میشه به تبلت لنووا tab 10‌
    فست شارژ زد اخه یه چند روزیه میزنم از قبل هم سریع تر داره شارژ می کنه
    فکر میکنم اگه بیشتر بزنم باتریم خراب بشه
    میشه؟؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام تا ۲ آمپر میتونیداستفاده کنید

  • By علی - Reply

    سلام من تبلت لنوو دارم tb/8703x چه نوع شارژر میتوانم استفاده کنم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ، شما بهتر است از آداپتور فابریک لنوو با ولتاژ ۵ ولت ۱٫۵ آمپر یا ۲ آمپر استفاده بفرمایید برای تهیه شارژر فابریک لنوو میتوانید با شماره های داخل سایت تماس بفرمایید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>