لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Legion 5 – BB

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Legion 5 – BB

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Legion 5 – BB

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Legion 5 – BB از همان نمونه لپ تاپ‌هایی از خانواده لنوو است که با تعریف اولیه آن متفاوت است. این مدل لپ تاپ گیمینگ با دارا بودن امکانات و ویژگی‌های بسیار خاص توانسته رقیب جدی برای دیگر برندها به حساب می‌آید. در حقیقت باید گفت که این مدل جایگزین سری Y540 شده است و چندین مزیت از جمله سخت افزار ارتقا یافته، قرار گرفتن فلز در قاب پشتی، تغییر طراحی در بخش خروجی هوا، مورب شدن کناره‌های قاب و صفحه کلید RGB است. ویژگی‌هایی که برای یک گیمر بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی فنی و ظاهری لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Legion 5 – BB بپردازیم.

ویژگی‌های لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدلLegion 5 – BB

لپ تاپ <a  href=

لنوو مدل Legion 5 – BB" width="800" height="450" /> لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 – BB

ظاهر دستگاه

یکی از مزیت‌های این مدل در ظاهرش است؛ ظاهری جمع وجور و سبک نسبت به خیلی از لپ تاپ های گیمینگ دیگر برندها که در همان اول جلب کننده خواهد بود. این مدل دارای ابعاد ۲۳٫۵۷×۲۵۶٫۶۱×۳۶۳٫۰۶ میلی‌متر و وزن ۲٫۴۶ کیلوگرم است. شاید به خود بگویید که این ضخامت و وزن کم نیست؛ اما باید گفت که برای یک لپ تاپ گیمینگ، اتفاقاً بسیار کم است. شرکت لنوو خیلی حرفه‌ای توانسته این چنین طرحی را در یک لپ تاپ پیاده سازی کند.

از نظر طرح، علاوه بر اینکه لنوو سعی کرده تا همان حالت همیشگی را حفظ کند، تغییرات بهینه‌ای در ظاهر بدهد. تغییراتی که علاوه بر زیبایی، به کارکرد بهتر دستگاه‌ها کمک زیادی کرده است.

سخت افزار داخلی

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 – BB

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 – BB

در خصوص سخت افزار داخلی مسلماً باید لپ تاپ گیمینگ از همه مشخصات بالایی داشته باشد. پردازنده اینتل Core i7 مدل ۱۰۷۵۰H با حافظه کش ۱۲ مگابایت نشان از یک لپ تاپ با قدرت بالا را می‌دهد؛ اما باید موارد دیگر هم مناسب باشند. رم ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4 و پردازنده گرافیکی با ظرفیت ۶ گیگابایت و آن هم از نوع Geforce GTX 1660 Ti دیگر این مسئله را اثبات خواهد کرد که لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Legion 5 – BB یک نمونه عالی برای گیمرهای حرفه‌ای است. برای یک گیمر بالا بودن هیچکدام قطعات مانند این ارزش نخواهد داشت.

مزیت دیگر که باید به این دستگاه اضافه کنید، حافظه ۱ ترابابتی از نوع HHD و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی از نوع SSD است. برای یک گیمر، داشتن فضای مناسب اهمیت زیادی دارد. این فضا باید به حدی باشد تا بتواند بازی‌های زیادی در خود جای دهد. بازی‌های امروزی به فضای زیادی برای ذخیره سازی نیاز دارند؛ اما مسئله به همینجا محدود نمی‌شود. گیمرها بیشتر از هر چیزی به حافظه ذخیره سازی با سرعت بالا نیاز دارند. حافظه SSD به این مسئله کمک زیادی خواهد کرد. در حقیقت باعث می‌شود تا تمامی عملیات از جمله بارگذاری از حافظه با سرعت بیشتری انجام شود.

صفحه نمایش

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 – BB

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 – BB

انتظار می‌رفت که لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Legion 5 – BB صفحه نمایش حرفه‌ای‌تر و بهتری داشته باشد؛ اما از بقیه هم چیزی کم ندارد. اندازه صفحه ۱۵٫۶ اینچی با پشتیبانی از تکنولوژی IPS LED-backlit LCD و فناوری FHD و رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل می‌تواند تمامی المان‌های گرافیکی مورد نیاز را با کیفیت بسیار بالا نمایش دهد. همچنین اینکه اندازه بزرگی دارد و از این رو گیمر مشکلی با این مسئله نخواهد داشت. پشتیبانی از صفحه نمایش مات هم باعث می‌شود تا چشم گیمر در تماشای طولانی مدت خسته نشود.

دیگر ویژگی‌ها

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Legion 5 – BB شاید در خصوص سایر ویژگی‌ها خیلی حرفه‌ای نباشد؛ اما باید گفت که در بعضی ویژگی‌های دیگر سرآمدتر است. پشتیبانی از پورت USB از نوع C و چهار پورت USB از نوع ۳٫۰ امکان اتصال پرسرعت انواع دستگاه‌ها را می‌دهد. این روزها که تکنولوژی به سمت استفاده از دستگاه‌هایی با پورت یو اس بی نوع ۳٫۰ و C رفته است، پشتیبانی از این نوع، مزیت عالی برای هر دستگاهی به حساب می‌آید.

مشخصات لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدلLegion 5 – BB

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 – BB

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 – BB

ابعاد ۲۳٫۵۷×۲۵۶٫۶۱×۳۶۳٫۰۶ میلی‌متر
وزن ۲٫۴۶ کیلوگرم
پردازنده Core i7 مدل ۱۰۷۵۰H
محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ تا ۲٫۵ گیگاهرتز
محدود فرکانس ۲٫۶ یا ۵٫۰ گیگاهرتز
حافظه کش ۱۲ مگابایت
رم ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4
ظرفیت هارددیسک ۱ ترابایت
سرعت حافظه هیبریدی
حافظه SSD ۵۱۲ گیگابایت
ظرفیت پردازنده گرافیکی Geforce GTX 1660 Ti
اندازه صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش ۱۰۸۰×۱۹۲۰ فول اچ دی
صفحه نمایش مات دارد
صفحه نمایش لمسی خیر
درایور نوری ندارد
وبکم دارد
صفحه کلید با نور پس زمینه دارد
تاچ پد قابلیت پشتیبانی از فرمان چند لمسی
اسپیکر Stereo speakers
حسگر اثرانگشت ندارد
کارت‌خوان ندارد
مودم ندارد
قابلیت اتصال به وای فای دارد
بلوتوث داخلی
پورت شبکه دارد
پورت VGA ندارد
پورت HDMI دارد
پورت USB نوع C دارد
پورت USB 3.0 چهار عدد
پورت USB 2.0 -
پورت Thunderbolt ندارد
پورت سریال ندارد
پورت USB 4.0 ندارد
باتری ۳ سلولی
توضیحات باتری لیتیومی ۶۰ وات ساعت تا ۴ ساعت فعال
سیستم عامل -
اقلام همراه شارژر – دفترچه راهنما

 

خرید لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدلLegion 5 – BB

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 – BB

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 – BB

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدلLegion 5 – BB برای گیمرها انتخاب بسیار خوبی است. ویژگی‌های عالی در کنار قیمت مناسب دقیقاً همان چیزی است که هر گیمری به آن برای نصب و انجام بازی نیاز خواهد داشت. برای خرید لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدلLegion 5 – BB فقط کافی است تا نمایندگی لنوو تماس بگیرید. کارشناسان فروش حرفه‌ای ما به تمامی سؤالات شما در خصوص ویژگی‌های این مدل راهنمایی خواهند کرد. همچنین آن‌ها شما را در خصوص انتخاب دیگر مدل ها هم راهنمایی خواهند کرد. تمامی لپ تاپ همراه با ضمانت نامه اصلی عرضه خواهند شد.

برای تعمیر لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدلLegion 5 – BB هم فقط کافی است تا با نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو تماس بگیرید. کارشناسان تعمیرات ما با استفاده از به روزترین تجهیزات، اقدام به عیب‌یابی و برطرف کردن مشکلات آن خواهند کرد. تمامی قطعات جایگزین، اورجینال و با بهترین کیفیت هستند.

One thought on “لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Legion 5 – BB

  • By فرشید حسینی شادمهری - Reply

    قیمت نهایی آن را به ریال بعد از محاسبه گمرک مالیات رجیستری و…. اعلام کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>