لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل IdeaPad gaming 3 15IMH05 – 05A

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad gaming 3 15IMH05 – ۰۵A

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad gaming 3 15IMH05 – ۰۵A

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad gaming 3 15IMH05 – ۰۵A یک لپ تاپ بسیار حرفه‌ای با قدرت بالاست که می‌تواند نیاز هر گیمری را برای انجام بازی های به روز برطرف می‌کند. این نوع لپ تاپ مجهز به بروزتری قطعات سخت‌افزاری داخلی و همچنین دیگر ویژگی‌هایی از جمله صفحه نمایش به روز شده و فوق العاده ای است که می‌تواند تجربه کاربری بالایی به استفاده‌کنندگان بدهد. در حقیقت لنوو در لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad gaming 3 15IMH05 – ۰۵A به دنبال این است تا یک لپ تاپ گیمینگ اما با قیمت مناسب‌تر از بقیه رقبا وارد بازار کند.

دانستن ویژگی‌های این لپ تاپ می‌تواند هر گیمری را ترغیب به استفاده از این مدل کند.

ویژگی‌های لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad gaming 3 15IMH05 – ۰۵A

طراحی و بدنه لپ تاپ

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad gaming 3

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad gaming 3

ظاهر لپ تاپ ممکن است که در همان نگاه اول کمی تعجب برانگیز به نظر برسد. لبه های بیرونی دارای شیارهایی هستند که تفاوت طراحی این مدل را با بقیه در همان اول نشان می‌دهند. لبه‌هایی که ظاهر حرفه‌ای برای گیمرها ایجاد کرده است. همچنین صاف و یکدست بودن رنگ بدنه هم چیزی است که این روزها در لپ تاپ‌ها ترند شده و لنوو به خوبی توانسته این مسئله درک و در ساخت محصولات خود به کار بگیرد.

اندازه بدنه لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad gaming 3 15IMH05 – ۰۵A برابر با ۲۴×۲۴۹×۳۵۹ میلی‌متر است. همچنین وزن ۲٫۲ کیلوگرمی دارد. اندازه و وزن این لپ تاپ متوسط است؛ نه اینقدر زیاد است که حمل آن برای کاربر سخت باشد و نه اینقدر سبک که بتوان آن را جزو سبک ترین ها به حساب آورد. به هر حال لپ تاپ‌های ۱٫۷ کیلوگرمی هم وجود دارند؛ اما مسئله اینجاست که با توجه به ساختار ظاهری که در بالا نوشتیم، کاربر نه تنها می‌تواند آن را به راحتی در دست خود بگیرد، بلکه وزن مناسب آن، هیچ سنگینی را روی دست‌های کاربر ایجاد نخواهد کرد.

مشخصات سخت‌افزاری داخلی

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad gaming 3 15IMH05 – ۰۵A را می‌توان یک لپ تاپ گیمینگ بسیار حرفه‌ای به حساب آورد. پردازنده Core i7 همراه با حافظه کش ۱۲ مگابایت در کنار رم ۸ گیگابایتی و پردازنده گرافیکی ۴ گیگابایتی از مدل Nvidia Geforce GTX 1650 سه ویژگی هستند که باید در یک لپ تاپ گیمینگ وجود داشته باشند. در حقیقت باید گفت که یک کامپیوتر گیمینگ به مشخصات سخت‌افزاری داخلی آن شناخته می‌شود. یک مشخصه دیگری که در ساختار فنی این دستگاه اهمیت پیدا می‌کند، حافظه داخلی آن است. به تازگی شرکت لنوو دیگر کمتر به سراغ قرار دادن حافظه HDD می‌رود و سعی کرده تا در سری‌های جدید خود از حافظه اس اس دی استفاده کند. مهم‌ترین مشخصه این نوع حافظه در سرعت بالای آن است که برای یک گیمر اهمیت زیادی دارد. بیشتر گیمرها بیشتر به دنبال سرعت بالای اجرای دستورات هستند. از این رو، در انتخاب حافظه ۱ ترابایتی عادی و ۵۱۲ گیگابایتی SSD، مسلماً گزینه دوم را انتخاب خواهند کرد.

صفحه نمایش لپ تاپ

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad gaming 3

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad gaming 3

برای هر گیمری داشتن صفحه نمایش حرفه‌ای و باکیفیت از همه چیز واجب‌تر است. خوشبختانه این مسئله را لنوو به خوبی متوجه شده و سعی کرده تا در ساختار صفحه نمایش خود، به دنبال بهترین کیفیت باشد. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی همراه با پشتیبانی از فناوری فول اچ دی و رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل باعث می‌شود تا تمامی تصویرها با کیفیت بسیار بالا نمایش داده شوند. نمایش دقیق هر عکس همراه با خود کد رنگی آن، در بحث گیمینگ اهمیت زیادی دارد. حتی اگر مشخصات سخت‌افزاری داخلی هم در بهترین حالت خود باشند، صفحه نمایش خوب نباشد، نمی‌توان آن حس واقعی را تجربه کرد. علاوه بر این، صفحه نمایش مات این دستگاه باعث می‌شود تا کاربر کمتر احساس خستگی در چشم خود بکند.

باتری و پورت

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad gaming 3

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad gaming 3

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدلIdeaPad gaming 3 15IMH05 – ۰۵A فقط از پورت‌های معمولی پشتیبانی می‌کند. این می‌تواند یک عیب برای این دستگاه به حساب بیاید. به هر حال گیمرها این انتظار را از دستگاه خود دارند که بتوانند موس و کیبردهای حرفه‌ای را به آن وصل کنند.

مورد بعدی باتری این دستگاه است. باتری ۴۵ واتی و سه سلولی است که ظرفیت بالا و مناسبی برای یک لپ تاپ به حساب می‌آید. کاربران کمتر نگران اتمام باتری در هنگام استفاده خواهند بود.

مشخصات لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدلIdeaPad gaming 3 15IMH05 – ۰۵A

ابعاد ۲۴×۲۴۹×۳۵۹ میلی‌متر
وزن ۲٫۲ کیلوگرم
پردازنده Core i7 مدل ۱۰۷۵۰H
محدوده سرعت پردازنده
محدود فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز
حافظه کش ۱۲ مگابایت
رم ۸ گیگابایت از نوع DDR4
ظرفیت هارددیسک
سرعت حافظه
حافظه SSD ۵۱۲ گیگابایت
ظرفیت پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650
اندازه صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
نوع صفحه نمایش
دقت صفحه نمایش ۱۰۸۰×۱۹۲۰ فول اچ دی
صفحه نمایش مات دارد
صفحه نمایش لمسی خیر
درایور نوری ندارد
وبکم دارد
صفحه کلید با نور پس زمینه دارد
تاچ پد قابلیت پشتیبانی از فرمان چند لمسی
اسپیکر دارد
حسگر اثرانگشت ندارد
کارت‌خوان
مودم
قابلیت اتصال به وای فای دارد
بلوتوث داخلی
پورت شبکه دارد
پورت VGA ندارد
پورت HDMI دارد
پورت USB نوع C
پورت USB 3.0
پورت USB 2.0
پورت Thunderbolt ندارد
پورت سریال ندارد
پورت USB 4.0 ندارد
باتری ۳ سلولی
توضیحات باتری ۴۵ وات
سیستم عامل
اقلام همراه شارژر – دفترچه راهنما

خرید لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدلIdeaPad gaming 3 15IMH05 – ۰۵A

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad gaming 3

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad gaming 3

برای خرید لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدلIdeaPad gaming 3 15IMH05 – ۰۵A فقط کافی است تا با نمایندگی فروش محصولات لنوو تماس بگیرید. این مدل لپ تاپ مناسب استفاده برای کاربردهای گیمینگ، مالتی مدیا و عمومی است. همچنین برای آن‌هایی که به دنبال سیستمی قوی در حوزه کارهای گرافیکی هستند، استفاده از این مدل توصیه می‌شود. لنوو سعی کرده تا با ساخت و عرضه نمونه‌های حرفه‌ای برای گیمینگ، جا پای خود را در این حوزه محکم کند. کارشناسان فروش ما به تمامی سؤالات شما در خصوص خرید لپ تاپ گیمینگ کاملاً راهنمایی می‌کنند.

در صورت عیب‌یابی سخت‌افزاری و نرم افزاری، واحد تعمیر نمایندگی لنوو با استفاده از به روزترین تجهیزات و کارمندان خبره اقدام به عیب‌یابی و تعمیر مشکلات لپ تاپ خواهد کرد. برای هرگونه سفارش، فقط کافی است که تماس بگیرید.

3 thoughts on “لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad gaming 3 15IMH05 – ۰۵A

  • By Masoud - Reply

    نحوه خاموش کردنش به چه صورته؟

  • By Li sa - Reply

    برای شارژ اولیه باید چند ساعت به شارژ بزنیم

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام بهترین حالت شارژ اولیه ۶ الی ۷ ساعت هستش

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>