لپ-تاپ-15-اینچی-لنوو-مدل-ideapad-l3-a

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل  Ideapad L3 – A

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل  Ideapad L3 – A

لپ-تاپ-15-اینچی-لنوو-مدل-ideapad-l3-a

لپ-تاپ-۱۵-اینچی-لنوو-مدل-ideapad-l3-a

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad L3 – A یکی از لپ‌تاپ‌های میان رده برند لنوو به حساب می‌آید. با توجه به مشخصات آن می‌توان گفت مناسب استفاده برای فعالیت‌های روزمره، فروشگاهی و حسابداری است. این مدل با داشتن ویژگی‌های ابتدایی و قوی و داشتن بدنه زیبا می‌تواند بهترین انتخاب برای آن‌هایی باشد که به دنبال نمونه‌ای ساده، با قیمت مناسب و همچنین زیبا و پرقدرت هستند. نمونه‌ای که کار خود را بتوانند انجام دهند.

مهم‌ترین مسئله بررسی ویژگی‌های لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد ال ۳ است. به هر حال شما باید قبل از خرید تمامی نکات و موارد مربوط به آن را بدانید. بعد تصمیم بگیرید که آیا این مدل مناسب نیاز شما است یا خیر.

ویژگی‌های لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad L3 – A

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل آیدیاپد ال 3

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد ال ۳

ظاهر و بدنه

ابعاد این بدنه برابر با ۲۲٫۹×۲۵۴٫۶×۳۶۳ میلی‌متر است و وزنی برابر با ۲٫۲ کیلوگرم دارد. در نگاه اول شاید وزن و ضخامت آن کمی زیاد باشد؛ اما باید گفت که لنوو ساختارش به صورتی است که امکان حمل را برای همه مدل‌های خود بسیار راحت کرده است. بدنه آن مشکی و یکدست است. همین یک دست بودن رنگ باعث افزایش زیبایی این مدل شده است. در حالت کلی لپ‌تاپ‌های یک دست خیلی در جذب نسبت به بقیه قوی‌تر بوده‌اند.

صفحه نمایش

صفحه‌ نمایش این مدل دارای حالت بسیار معمولی است و همان چیزی در ساخت آن به کار رفته که در بقیه مدل‌ها هم وجود دارد. اندازه‌ی ۱۵٫۶‌اینچی با پنل ‌ TN، کیفیت‌ HD و روکش مات از مشخصات کلی این صفحه‌نمایش هستند. البته باید گفت که روکش مات به هر حال ویژگی و مزیت عالی به حساب می‌آید. برای اینکه باعث می‌شود تا چشم کاربر با دیدن زیاد آن خسته نشود. این برنامه این مدل که یک نمونه با کاربری زیاد است، مزیت عالی می‌توان بیان کرد.

مشخصات سخت افزاری

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad L3 – A دارای پردازنده‌ مرکزی‌ Core i3 1011U اینتل، پردازشگر گرافیکی‌Onboard، چهار گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی است. ویژگی‌هایی که خود نشان‌دهنده نوع کاربری آن است. این‌ها ویژگی بالایی نیستند و فقط می‌توان انتظار انجام فعالیت‌های عمومی و سبک را با آن داشت. البته که باید گفت لنوو همیشه سعی کرده تا بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات را در ساخت محصولات خود به کار ببرد. پس حتی اگر در حالت ابتدایی هم باشد، باز خیالتان از کیفیت آن راحت خواهد بود.

تاچ پد

لنوو در قطعه تاچ‌پد سعی کرده تا از فناوری‌های جدیدتری استفاده کند. این مدل مجهز به کلیک‌های جداگانه است. این نوع باعث می‌شود تا دقت خوبی داشته و اعمالی نظیر‌ Drag‌ & Drop‌ به راحتی و سریع انجام دهد. مشکلی که شاید در مدل‌های قدیمی زیاد با آن برخورد داشته‌اید. نکته دیگر اینکه برای فرمان‌های چند لمسی مانند اسکرول و زوم ‌کردن نمره قابل قبولی می‌گیرد.

پورت‌ها

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد ال ۳ پشتیبانی از چندین پورت اصلی است. این قابلیت در تمامی لپ تاپ‌ها نیست. ویژگی که باعث می‌شود تا لپ تاپ به امکان اتصال به انواع دستگاه‌ها را داشته باشد. پورت HDMI، پورت USB 3.0، پورت USB 3.1 و پورت شبکه برای یک لپ تاپ با کارایی معمولی خیلی هم عالی بوده و دیگر نگرانی کاربر برای اتصال نداشته باشد. پورت HDMI آن امکان اتصال آن را به صفحه‌های مانیتور بزرگ را می‌دهد. از این می‌تواند فیلم پخش شده در لپ تاپ را برای مثال در تلویزیون مشاهده کرد.

صفحه کلید

صفحه کلید این مدل همانند بقیه بوده و از ساختار مناسبی بهره برده است. به این صورت کاربر در استفاده از آن مشکلی نخواهد داشت. البته کیبرد این مدل از نور پس زمینه صفحه کلید پشتیبانی نمی‌کند. از این رو ممکن است که استفاده از آن در تاریکی سخت باشد. به ویژه برای آن‌هایی که در طول شب باید مطلبی را تایپ کنند.

مشخصات کلی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad L3 – A

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل آیدیاپد ال 3

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد ال ۳

ابعاد ۲۲٫۹×۲۵۴٫۶×۳۶۳ میلی‌متر
وزن ۲٫۲ کیلوگرم
پردازنده Core i3 مدل ۱۰۱۱۰U
محدوده سرعت پردازنده ۲٫۰ تا ۲٫۲ گیگاهرتز
محدود فرکانس ۲٫۱ تا ۴٫۱ گیگاهرتز
حافظه کش ۴ مگابایت
رم ۴ گیگابایت از نوع DDR4
ظرفیت هارددیسک ۱ ترابایت
سرعت حافظه ۵۴۰۰ دور در دقیقه
حافظه SSD ندارد
ظرفیت پردازنده گرافیکی آنبورد مدل UHD Graphic
اندازه صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش HD|768×۱۳۶۶
صفحه نمایش مات دارد
صفحه نمایش لمسی خیر
درایور نوری دارد
وبکم دارد
صفحه کلید با نور پس زمینه ندارد
تاچ پد قابلیت پشتیبانی از فرمان چند لمسی
حسگر اثرانگشت ندارد
کارت خوان ندارد
مودم ندارد
قابلیت اتصال به وای فای دارد
بلوتوث داخلی
پورت شبکه دارد
پورت VGA ندارد
پورت HDMI دارد
پورت USB نوع C دارد
پورت USB 3.0 دو عدد
پورت USB 3.1 یک عدد
پورت Thunderbolt ندارد
پورت سریال ندارد
پورت USB 4.0 ندارد
باتری سه سلولی
توضیحات باتری ۳۶ ساعت وات ساعت
سیستم عامل ندارد
اقلام همراه شارژر – دفترچه

 

خرید لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad L3 – A

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد ال ۳ مناسب کاربری عادی است. افرادی که در حوزه تایپ فعالیت می‌کنند، حسابدارها، آن‌هایی که فقط یک سیستم برای ثبت فروش خود در فروشگاه یا مغازه‌های خود دارند، برای اتصال به دوربین مداربسته و هر کاربری عمومی که نیاز به سخت افزاری زیادی ندارد، خرید لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد ال ۳ پیشنهاد می‌شود. این لپ تاپ با توجه به سخت افزاری که دارد، می‌تواند نیاز این دسته از افراد را به راحتی و بدون هیچ مشکلی برطرف کند.

برای خرید این مدل فقط کافی است که با نمایندگی لنوو تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما به تمامی سؤالات شما در خصوص این مدل به ویژه در بخش سخت افزاری پاسخگو هستند. فقط کافی است که برای خرید یا هر نوع مشاوره رایگان با نمایندگی لنوو تماس بگیرید. تمامی لپ تاپ‌ها با گارانتی معتبر عرضه می‌شود. این مدل می‌تواند مناسب حتی دانشجویان برای انجام پروژه‌های دانشجویی‌شان باشد.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>