lenovo tab m7 7305x

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X یک نمونه میان رده است؛ مانند لپ تاپ‌های میان رده لنوو که ویژگی‌های سخت افزاری عادی برای فعالیت‌های روزمره دارند، این مدل تبلت لنوو هم دقیقاً همان است. اگر به دنبال یک دستگاه به منظور انجام فعالیت‌های عادی و معمولی هستید، تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید خواهد بود.

در ادامه به معرفی و بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X خواهیم پرداخت. اینکه چه امکانات و مزایایی این مدل نسبت به بقیه دارد.

ویژگی‌های تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X

lenovo tab m7 7305x

lenovo tab m7 7305x

ویژگی ظاهری

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X دارای ابعاد ۱۲×۶۰×۱۹۰ میلی‌متر است. مسلماً در تبلت، راحت‌تر در دست گرفتن آن اهمیت زیادی دارد. باید گفت که شرکت لنوو در ساخت این مدل و حتی دیگر نمونه‌های خود خیلی خوب عمل کرده است. اگر ضخامت کم آن را کنار وزن ۴۸۰ گرمی بگذارید، تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X یک نمونه خوشدست و قابل حمل خواهد بود.

ویژگی دیگر ساختار و ظاهر بدنه است. لنوو در ساخت این مدل از جنس پلاستیک محکم استفاده کرده است. باید به کار بردن پلاستیک باعث سبک‌تر شدن وزن دستگاه می‌تواند. هرچند مقاومت بالایی دارد؛ اما باید مراقب بود تا ضربه‌های بسیار سنگین به بدنه آن وارد نشود. در خصوص ظاهر باید گفت که لنوو بیشتر از طرح‌های ساده استفاده می‌کند.

صفحه نمایش

lenovo tab m7 7305x

lenovo tab m7 7305x

صفحه نمایش این مدل ۷ اینچ است. ۷ اینچ نه اندازه خیلی کوچک به حساب می‌آید و نه می‌توان آن را جزو بزرگ‌ترین‌ها قرار داد. در حقیقت یک اندازه استاندارد است. مهم ویژگی‌های سخت افزاری آن است. نمایشگر این تبلت لنوو LCD بوده و از فناوری IPS پشتیبانی می‌کند. همچنین وضوح تصویر ۱۰۲۴×۶۰۰ به نمایش باکیفیت تصاویر کمک زیادی می‌کند. این نمایشگر برای آن‌هایی که فقط به دنبال دیدن تصویر و فیلم هستند، مناسب است.

سخت افزار داخلی

مسئله اصلی در هر تبلتی، سخت افزار داخلی است. پردازنده Quad-Core و تراشه مدیاتک MT8765B که یک مدل چهارهسته ای بوده که می‌تواند اطلاعات را با سرعت مناسبی پردازش کند. پردازنده گرافیکی تبلت لنوو مدلTAB M7 7305X هم از نوع Mali-400 است که برای نمایش باکیفیت تصاویر گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

مورد دیگر حافظه است. این مدل از حافظه ۳۲ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند؛ اما خیلی در حال حاضر ظرفیت بالایی به حساب نمی‌آید. اپلیکیشن ها و برنامه‌های امروزی به فضای بیشتری برای نصب نیاز دارند. از آنجا که کاربرد تبلت ها دیگر فقط محدود به بازی نیست و از آن برای ارتباط و انتقال فایل استفاده می‌شود، پس داشتن ظرفیت مناسب در هنگام انتخاب اهمیت زیادی دارد. البته لنوو برای این مدل، جایگاه حافظه میکرو اس دی در نظر گرفته است تا بتوان ظرفیت حافظه ذخیره سازی را افزایش داد.

مورد دیگر رم تبلت لنوو  است. رم این مدل دارای ظرفیت ۲ گیگابایت است. در حال حاضر ۲ گیگابایت ظرفیت بالایی به حساب نمی‌آید؛ اما در اجرای اپلیکیشن های عادی مشکلی به وجود نمی‌آورد. فقط اینکه شاید در اجرای چند برنامه، دستگاه دچار مشکل شود.

ارتباطات

lenovo tab m7 7305x

lenovo tab m7 7305x

از نظر ویژگی ارتباطات، این مدل کاملاً به روز است. با پشتیبانی از شبکه ۴G و دیگر فناوری ارتباطی مانند فناوری GLONASS و A-GPS و درگاه‌های میکرو یو اس بی دیگر لازم نیست تا نگران ارتباط راحت‌تر این دستگاه با اینترنت و بقیه وسایل ارتباطی بود.

دوربین

lenovo tab m7 7305x

lenovo tab m7 7305x

از نظر دوربین باید گفت که این  تبلت لنوو  خیلی بالا نیست. در حقیقت فقط می‌توان توقع ارتباط تصویری مناسب را از آن داشت. دوربین ۲ مگاپیکسلی در پشت و جلوی امکان ارتباط و عکس برداری دو طرفه را می‌دهد؛ اما آنچنان ظرفیت بالایی ندارد که بتوان عکس‌های باکیفیت را گرفت.

دیگر مشخصات

  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۹ که یکی از به روزترین و جدیدترین سیستم عامل‌ها است. در واقع خیال کاربر از بابت نصب هر اپلیکیشنی راحت خواهد بود.
  • پشتیبانی از باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۳۹۵۰ میلی‌آمپر که ظرفیت مناسبی برای یک باتری به حساب می‌آید.

مشخصات تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X

lenovo tab m7 7305x

lenovo tab m7 7305x

ابعاد ۱۲×۶۰×۱۹۰ میلی‌متر
وزن ۴۸۰ گرم
پشتیبانی از سیم کارت دارد
تعداد سیم کارت یک عدد با قابلیت مکالمه
اندازه سیم کارت نانو (۸٫۸×۱۲٫۳ میلی‌متر)
جنس بدنه پلاستیک
تراشه MediaTek MT8765B
پردازنده مرکزی Quad-Core CPU
فرکانس پردازنده مرکزی ۱٫۳ گیگاهرتز
پردازنده گرافیک Mali-400 GPU
مقدار رم ۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
پشتیبانی از حافظه داخلی دارد – حافظه میکرو اس دی
اندازه صفحه نمایش حدود ۷ اینچ (بین ۷ و ۸ اینچ)
رزولوشن ۶۰۰×۱۰۲۴ پیکسل
تراکم پیکسلی ۱۷۰ پیکسل در اینچ
سایر قابلیت دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه برابر با ۷۶%
قابلیت مکالمه دارد
شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G
۲G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
۳G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
۴G LTE band 1|2100, 3|1800,4|1700, 7|2600, 8|900,20|800
فناوری ارتباطی GPRS, Wi-Fi, بلوتوث
رادیو FM Radio
وای فای Wi-Fi 802.11 b/g/n

Wi-Fi Direct

Hotspot

فناوری مکان‌یابی A-GPS, GLONASS
بلوتوث A2DP, LE
درگاه ارتباطی microUSB
NFC ندارد
DLNA ندارد
GPS دارد
درگاه USB دارد – میکرو یو اس بی
درگاه HDMI دارد
GPRS دارد
Edge ندارد
بلوتوث ۴٫۲
دوربین اصلی ۲ مگاپیکسل
فلش ندارد
دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
حسگر شتاب‌سنج (Accelerometer)
بلندگو دارد
جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا دارد
سیستم عامل اندروید Pie 9.0
باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۳۹۵۰ آمپرساعت
باتری قابل تعویض ندارد
اقلام همراه شارژر

 

خرید تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X

lenovo tab m7 7305x

lenovo tab m7 7305x

تبلت لنوو مدلTAB M7 7305X یک مدل تبلت میان رده است. در بالا هم برای شما این مسئله را نوشتیم. از نظر ویژگی سخت افزاری، همانطور که در جدول بالا هم نوشته شده است، بالا نیست؛ اما می‌توان با آن فعالیت‌های عادی را انجام داد. آن‌هایی که به دنبال انجام کارهای روزمره مانند فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و بررسی اخبار و در نهایت انجام بازی ساده هستند، این مدل گزینه خوبی برای خرید خواهد بود.

برای خرید تبلت لنوو مدلTAB M7 7305X فقط کافی است تا با نمایندگی محصولات لنوو تماس بگیرید. کارشناسان به تمامی سؤالات شما در خصوص خرید این تبلت پاسخ داده و حتی برای اساس تحلیل نیازهای شما می‌توانند مدل‌های دیگری را هم پیشنهاد دهند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>