lenovo tab m8 8505x

تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X

تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X

تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X از نمونه دستگاه‌های میان رده و البته تا حدی حرفه‌ای است که می‌توان علاوه بر انجام راحت فعالیت‌های روزمره تا حدی کارهای نیمه‌حرفه‌ای هم با آن انجام داد. به عبارتی دیگر تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X نمونه‌ای عالی است که قادر است تا نیازهای گروه بیشتری از افراد در حوزه‌های مختلف را برطرف کند. مسلماً این ویژگی‌های یک تبلت است که کارایی آن را مشخص می‌کند. ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری به کار رفته در این مدل هم اثبات کننده کارایی آن خواهد بود.

ویژگی‌های تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X

lenovo tab m8 8505x

lenovo tab m8 8505x

ظاهر تبلت

ابعاد تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X برابر با ۸۵×۱۲۱×۱۹۹ میلی‌متر است و وزنی ۳۰۵ گرمی دارد. ابعاد کوچک و وزن سبک دو ویژگی مهمی هستند که در تبلت اهمیت زیادی دارد. ضخامت ۸۵ میلی‌متر و عرض و طول کم باعث می‌شود تا کاربر به راحتی بتواند آن را در دست خود گرفته و حمل کند. همچنین به دلیل وزن سبکی که نسبت به مدل‌های هم قابلیت خود دارد، حمل و نگه داشتن آن را آسان‌تر کرده است.

ویژگی دیگر ظاهر بسیار ساده آن است. در حقیقت شرکت لنوو سعی کرده تا در طراحی تبلت های خود از ساده‌ترین سبک‌ها استفاده کند. همچنین اینکه این مدل در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده است که دست کاربر را برای انتخاب کمی بازتر گذاشته است.

ویژگی‌های سخت افزاری داخلی تبلت

یکی از ویژگی‌های متمایز کننده تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X داشتن پردازنده Helio A22 شرکت مدیاتک چهارهسته و با سرعت ۲٫۰ گیگاهرتز است. قدرتی که در دل این پردازنده نهفته است، باعث اجرا و پردازش بهتر و باکیفیت بالاتری برنامه‌ها و بازی‌ها می‌شود. مورد دیگر پشتیبانی از پردازنده گرافیکی integrated IMG GE8300 است. پردازنده‌های گرافیکی به کار رفته در اجرای برنامه‌ها به ویژه اپلیکیشن های بازی مشکلی به وجود نمی‌آورند.

رم این مدل برابر با ۲ گیگابایت است که امکان اجرای برنامه‌های سبک تا نیمه متوسط را می‌دهد. البته کمتر کسی از تبلت لنوو برای اجرای برنامه‌های سنگین استفاده می‌کند. در صورت خواستن، باید آن را به کارخانه سازنده سفارش داده یا از نمایندگی‌های معتبر به دنبال آن بود.

حافظه ۳۲ گیگابایتی برای ذخیره انواع فایل‌های مالتی مدیا و صوتی و اپلیکیشن های بازی و مختلف ظرفیت مناسبی به حساب می‌آید. البته امکان اضافه کردن میکرو اس دی تا افزایش ظرفیت تا ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد. پس از بابت فضا برای ذخیره‌سازی، خیال کاربر راحت خواهد بود.

صفحه نمایش تبلت

lenovo tab m8 8505x

lenovo tab m8 8505x

صفحه نمایش ۸ اینچی جزو اندازه‌های نسبتاً بزرگ تبلت به حساب می‌آید که امکان پشتیبانی از فرمان‌های لمسی را برای کاربران به ویژه انگشت بزرگ‌تری دارند، راحت‌تر کرده است. قابلیت دیگر پشتیبانی از صفحه نمایش LCD با فناوری IPS است که از جدیدترین تکنولوژی‌ها حساب می‌آید. همچنین رزولوشن ۸۰۰×۱۲۸۰، ویژگی مناسبی برای نمایش تصاویر و ویدئوها است. باید گفت که نمایشگر تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X را می‌توان یک نمونه حرفه‌ای و عالی در کیفیت تصاویر معرفی کرد.

قابلیت‌های دیگر

  • این مدل از قابلیت نصب سیم کارت پشتیبانی می‌کند. البته یک اسلات SIM بیشتر ندارد که اندازه آن نانو (۸٫۸×۱۲٫۳ میلی‌متر) است؛ اما نکته مهم این است که امکان مکالمه با این تبلت وجود دارد. در حقیقت هم تبلت است و هم می‌تواند برای ارتباط تلفنی و تصویری استفاده شود.
  • پشتیبانی از اینترنت ۴G که در حال حاضر یکی از به روزترین های اتصال به اینترنت است، امکان وبگردی و دانلود و نصب برنامه‌های مختلف را از طریق اینترنت سیم کارت به کاربر می‌دهد.
  • دارا بودن فناوری بلوتوث ۰ و GPRS از دیگر ویژگی‌های جدیدی ارتباطی است. لنوو با به کار بردن این ویژگی‌ها در تبلت لنوو مدلTAB M8 8505X باعث شده تا این مدل به یکی از به روزترین و پرکاربردترین‌ها تبدیل شود.
  • اندروید ۹٫۰ هم تا چند سال خیال کاربر را از بابت نصب انواع اپلیکیشن های جدید راحت خواهد کرد.
  • یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های این مدل تبلت، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت است که امکان ثبت تصاویر بهتر و باکیفیت‌تری نسبت به مدل‌های قبلی را می‌دهد. البته دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی است؛ اما در ارتباط تصویری و ویدئویی مشکلی از نظر کیفیت به وجود نمی‌آورد.

امکانات تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X

lenovo tab m8 8505x

lenovo tab m8 8505x

 

ابعاد ۸۵×۱۲۱×۱۹۹ میلی‌متر
وزن ۳۰۵ گرم
پشتیبانی از سیم کارت دارد
تعداد سیم کارت یک عدد
اندازه سیم کارت سایز نانو (۸٫۸×۱۲٫۳ میلی‌متر)
جنس بدنه در دو رنگ سفید و مشکی
تراشه MediaTek
پردازنده مرکزی helio A22
فرکانس پردازنده مرکزی ۲٫۰ گیگاهرتز
پردازنده گرافیک Integrated IMG GE8300
مقدار رم ۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
پشتیبانی از حافظه داخلی دارد – حافظه میکرو است تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت
اندازه صفحه نمایش ۸ اینچ
رزولوشن ۸۰۰×۱۰۲۴ پیکسل
تراکم پیکسلی -
سایر قابلیت -
قابلیت مکالمه دارد
شبکه‌های ارتباطی ۲G-3G-4G
۲G دارد
۳G دارد
۴G دارد
فناوری ارتباطی  بلوتوث
رادیو -
وای فای -
فناوری مکان‌یابی -
بلوتوث ۵٫۰
درگاه ارتباطی ندارد
NFC ندارد
DLNA ندارد
GPS -
درگاه USB ندارد
درگاه HDMI ندارد
GPRS دارد
Edge -
دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل
فلش -
دوربین سلفی ۳ مگاپیکسل
حسگر -
بلندگو دارد
جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا دارد
سیستم عامل اندروید ۹
باتری ظرفیت ۵۱۰۰ آمپرساعت تا ۱۸ ساعت
باتری قابل تعویض -
اقلام همراه شارژر، دفترچه راهنما

 

خرید تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X

تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X یک نمونه ساده اما در عین حال حرفه‌ای است که می‌توان برای انجام فعالیت‌های روزمره و بیشتر هم استفاده کرد. مدیران شرکت‌ها، دانشجویان، معلمان و کارمندان فروش می‌توانند از این تبلت به دلیل پشتیبانی از قابلیت‌های روز استفاده کنند. برای خرید تبلت لنوو مدلTAB M8 8505X فقط کافی است تا با نمایندگی فروش لنوو تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما به تمامی سؤالات خریداران در خصوص خرید این مدل راهنمایی می‌کنند. همچنین کارشناسنان نمایندگی لنوو شما را در خصوص تهیه دیگر مدل‌ها به طور کامل راهنمایی خواهند داد و مشاوره رایگان خواهند داد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>