تعمیر تبلت لنوو

تعمیر تبلت لنوو

تعمیر تبلت لنوو

شرکت های زیادی در زمینه تولید و تعمیر تبلت لنوو فعالیت دارند. برخی از آن‌ها محبوبیت زیادی و برخی محبوبیت کمتری دارند. در این میان برند لنوو یکی از محبوبترین و معروفترین برند های تولید تبلت در جهان است. هر ساله مدل های جدیدی از تبلت های لنوو در بازار عرضه شده .و با استقبال بی نظیر طرفداران روبرو می شوند.

دلیل این موضوع قیمت بسیار مناسب دستگاه ها نسبت به کیفیت ساختاری و عملکردی بسیار بالای آنها است. تبلت های لنوو در سبک ها و مدل های مختلفی برای تمام سطوح نیازی و سلایق افراد تولید و عرضه می شوند. در نتیجه دست مخاطب از لحاظ داشتن انتخابی دقیق و مطابق میل خود کاملاً باز است.

البته این تبلت ها فقط به فروش نمی‌رسند. بلکه برند لنوو با ایجاد نمایندگی های متعددی در تمام شهر ها توانسته از خدمات پس از فروش ویژه ای را به کاربران خود ارائه دهد. این خدمات شامل پاسخگویی برای گارانتی، خدمات ارتباط با مشتریان و خدمات تعمیر لنوو هستند. شرکت لنوو از طریق نمایندگی‌ های خود به ارائه انواع خدمات فروش و پس از فروش پرداخته است و تاکنون در این زمینه عملکرد بسیار مثبتی داشته.

 

ویژگی نمایندگی تعمیر تبلت لنوو

تعمیر تبلت لنوو

تعمیر تبلت لنوو

نمایندگی تعمیر تبلت لنوو تمام توان خود را به کار گرفته است تا بتواند تمامی خدمات تعمیراتی خود را به صورت کاملاً تخصصی انجام دهد. واحد تعمیر تبلت در نمایندگی متشکل از افرادی مجرب و متخصص در زمینه تعمیرات است. این افراد تمام دوره های آموزشی مربوط به این حوزه را گذرانده اند .و با کسب تجارب و مهارت کافی در نمایندگی مشغول به فعالیت شدند. در نتیجه دستگاه شما توسط کارشناسان و تکنسین های مجرب و کارکشته در این زمینه با دقت بسیار بالایی تعمیر میشود.

همچنین تعمیرهای لنوو به وسیله ابزار آلات و دستگاه های پیشرفته تعمیر میشود. در نهایت درصد خطا کاهش یافته و دقت و سطح کیفی تعمیرات تا حد بسیار زیادی بالا رفته است.

همچنین تعرفه قیمتی انواع خدمات در نمایندگی تعمیر تبلت لنوو  بسیار مناسب تر از دیگر مراکز تعمیرات است. لنوو مفتخر است انواع تعمیرات تخصصی تبلت را با قیمتی مناسب انجام دهد .تا موجب رضایتمندی هرچه بیشتر کاربران خود شود.

همچنین در روند تعمیرات از قطعات اورجینال و ساخت شرکت اصلی لنوو استفاده می شود. پس اگر بخش هایی از تبلت شما به حدی خراب باشد که نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، از بابت اورجینال بودن قطعات تعویضی اطمینان کامل خواهید داشت.

لازم به ذکر است که خدمات تعمیر تبلت لنوو به دو صورت حضوری و سرویس در محل وجود دارد. شما عزیزان میتوانید یا با مراجعه حضوری یا تماس با نمایندگی بر اساس نیاز خود، از این خدمات تعمیراتی بهره مند شوید.

 

آموزش تعمیر انواع تبلت لنوو

تعمیر تبلت لنوو

تعمیر تبلت لنوو

علاقه مندان به حوزه تعمیر تبلت برند لنوو، میتوانند در دوره های آموزشی نمایندگی لنوو شرکت کنند. در این دوره،  تکنیک‌ها و مهارت‌های پایه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع تبلت به افراد آموزش داده می شود و افراد تجارب و مهارت های کافی در زمینه تعمیرات تبلت را کسب خواهند کرد. همچنین بعد از اتمام دوره های آموزشی، افراد آموزش دیده می‌توانند مدرک معتبری از سوی برند لنوو دریافت کنند. شما عزیزان از طریق این مدرک می توانید در واحد تعمیر تبلت لنوو مشغول به فعالیت شوید و از این راه به درآمد برسید.

البته این دوره فقط مخصوص افرادی که جویای کار هستند نیست. بلکه این دوره برای افرادی که تمایل دارند .تا خودشان توانایی تعمیر و حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاهشان را داشته باشند نیز مناسب است.

پس اگر به مباحث تعمیرات تبلت علاقه مند هستید .و می خواهید از این راه به درآمد برسید، می توانید در دوره های آموزشی تعمیر تبلت شرکت کنید .و مهارتهای کافی را در این زمینه کسب نمایید.

 

تعرفه قیمتی تعمیر تبلت لنوو

نحوه قیمت گذاری در روند تعمیر تبلت لنوو مراحل خاصی دارد. ابتدا تکنسین‌های مجموعه عیب یابی های اولیه دستگاه شما را انجام می دهند .و دلایل اختلال و مشکل را متوجه می شوند. سپس به بررسی بخش ها و قطعات معیوب می پردازند .و بعد از مشخص شدن مشکل اصلی، بر اساس میزان زمان تعمیر یا تعویض قطعات و همچنین حساسیت بالای تعمیرات، قیمت گذاری را انجام می‌دهند.

در نهایت هزینه های تعمیرات دستگاه از طرف نمایندگی lenovo به شما اعلام می شود .و در شما میتوانید اجازه یا عدم اجازه تعمیر را بدهید.

 

روند تعمیرات تبلت لنوو

تعمیر تبلت لنوو

تعمیر تبلت لنوو

در نمایندگی تعمیر تبلت لنوو هنگامی که از سرویس تعمیرات محلی استفاده کنید و یا به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه کنید، تعمیرات طبق استاندارد های مشخصی انجام می شود.

ابتدا تکنسین‌ها عیب یابی های اولیه را انجام می‌دهند .و دلیل اصلی مشکل را متوجه می‌شوند. سپس براساس نتایج حاصل شده دستگاه شما را تعمیر کرده .و گاهی قطعات جانبی و اصلی دستگاه را تعویض می کنند. در آخر تست سلامت دستگاه به منظور اطمینان حاصل کردن از عدم اختلال انجام میشود.

در آخر دستگاه آماده شده و شما می توانید یا به صورت حضوری آن را دریافت کنید .و یا درخواست ارسال آن به محل مورد نظر خود را داشته باشید. البته اگر از سرویس تعمیرات محلی استفاده می کنید؟ بعد از تعمیر دستگاه در اختیار شما قرار می گیرد.

 

برخی مشکلات و خرابی های رایج:

معمولاً تبلت‌ لنوو به دلیل کیفیت عملکردی و ساختاری بالای خود، به ندرت دچار مشکل و خرابی می شوند. ولی به هر حال دستگاه های هوشمند همیشه در معرض اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قرار دارند .و ممکن است گاهی دچار مشکل شوند. برخی مشکلات و اختلالات رایج در تبلت ها به صورت زیر می باشند.

 

  • تعویض دوربین
  • تعویض تاچ
  • تعویض و تعمیر اسپیکر
  • تعویض ال سی دی
  • تعمیر سخت افزار های معیوب
  • تعمیر و تعویض باتری

 

نتیجه گیری اجمالی:

در این مقاله به طور کامل با پروسه تعمیر تبلت لنوو آشنا شدید. اگر از کاربران تبلت هستید و دستگاهتان نیاز به تعمیر دارد. می توانید به صورت حضوری یا تعمیر در محل از خدمات تعمیراتی بهره مند شوید. همچنین در صورت تمایل می توانید در دوره های آموزشی تعمیر تبلت در نمایندگی لنوو شرکت کرده .و مهارت های لازم را کسب کنید.

 

تشکر بابت وقتی که برای مطالعه این مطلب اختصاص دادید

 

16 thoughts on “تعمیر تبلت لنوو

  • By Mahdi Goodarzi - Reply

    تبلت من لنوو TAB3 7هستش گرافیکش پایینه می خواستم بدونم ایا این تبلت رو میتونین گرافیکش رو افزایش بدین ممنون

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام نه متاسفانه امکانش نیست

  • By عرفان - Reply

    سلام خسته نباشید،من یک دستگاه Lenovo tb-7305xدارم که تاریخ پایان گارانتی ۵/۳/۱۴۰۱می باشدهنوزاستفاده نشده وبایدریجستری بشه پیغام میاد که خدمات به شما داده نمیشودمحبت بفرماییدراهنمایی کنیدباسپاس ازاین شما

  • By Leila sadeghirad - Reply

    سلام تبلت لنوو دارم مدل tb 7504nبردش سوخته

  • By زهرا - Reply

    سلام بنده یه تبلت Lenovo tab3 8plus دارم که از همون اول مشکل شبکه داشت و با سیم کارتهای مختلف مچ نمیشه برای مسیج و زنگ و دیتاش وصل نمیشه… قابل تعمیر هست؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام بله ارسال بفرمایید چک بشه

  • By Ramin - Reply

    سلام وقت بخیر من یه تبلت مدل YT3-850M
    دارم ال سی دیش شکسته خواستم ببینم موجود دارید که بفرستید؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام ارسال بفرمایید موجود هست

  • By Vahid - Reply

    با سلام باتری تبلت من مدل B8080-H خراب شده، امکان تعویضش وجود داره؟ و اینکه تعمیر صرفا در دفتر تهران انجام میشه؟ متشکرم

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام متاسفانه موجود نیست

  • By Fatemee - Reply

    سلام تاچ و ال سی دی تبلت mix 2 8 موجوده برای تعویض؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام در حال حاضر متاسفانه خیر

  • By Helma - Reply

    سلام تبلتم افتاد رو سرامیک صفحش بنظر ال سی دیش شکسته چقدر هزینه تعمیرش میشه ؟؟ مدل لنوو ۵۵۰ ۸ اینچ

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام برای استعلام قیمت با شمارهای شرکت تماس بفرمایید

  • By jalaladynniazi - Reply

    سلام خسته نباشین.تبلتم خودبخودخاموش شددیگه هم روشن نشد.شارژبهش وصل میکنم شارژ نمیکنه

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام ، باید تبلت را ارسال بفرمایید توسط تکنیسین تست بشه تا به درستی خاموشی تبلت شما تشخیص داده بشه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>